مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان خبر داد:

پرداخت ۹۳ میلیارد تومان بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان همدانی

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۴۱۱۹
پرداخت ۹۳ میلیارد تومان بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان همدانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از پرداخت ۹۳ میلیارد تومان بابت خرید گندم به کشاورزان استان خبر داد و گفت: این مبلغ، مطالبات کسانی است که اسناد تحویل گندم خود را تا ۱۴ تیر به بانک ارسال کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسعود بکائی در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر، اظهار کرد: بهای کل گندم خریداری شده در استان ۲۲۲ میلیارد تومان است که ۴۲ درصد آن پرداخت و مابقی به تدریج به حساب کشاورزان واریز می شود. 

وی گفت: از آغاز فرایند برداشت گندم در این منطقه تاکنون ۴۳ هزار و ۸۸۵ تن محصول توایدی با نرخ تضمینی پنج هزار تومان از گندم کاران استان همدان خریداری شده است. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان خاطرنشان کرد: کشاورزان شهرستان اسدآباد با ۱۵ هزار و ۴۹۹ تن بیشترین گندم را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده اند و شهرستان نهاوند نیز در رده دوم قرار دارد. 

بکائی افزود: ۵۲ مرکز خرید گندم در سراسر استان همدان دایر شده که تا پایان شهریور آماده خریداری محصول از کشاورزان استان هستند. 

او همچنین به خرید ۵۵۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان همدان اشاره کرد و گفت: خرید تضمینی این محصول نیز در راستای حمایت از فعالان بخش کشاورزی انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان، سال گذشته  ۴۳۹ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری و یک هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان بهای آن به موقع به حساب دهقانان واریز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز