رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

سه طرح اورژانس در همدان آماده بهره‌برداری است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۳:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۴۶۳۰
سه طرح اورژانس در همدان آماده بهره‌برداری است
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: سه طرح اورژانس این استان آماده بهره برداری است و اواخر تیرماه سالجاری به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز به کار می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حبیب الله معصومی با اعلام این خبر، اظهار کرد: یک پایگاه اورژانس جاده ای «ساریجلو» واقع در شهرستان رزن با همکاری روستائیان و تجهیز آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی بازسازی و آماده افتتاح است.

وی اضافه کرد: تیم های امداد جاده ای «ساریجلو» در خانه بهداشتی که خالی بود هم اینک مستقر شدند که برای بهسازی این پایگاه ۳۰۰ میلیون تومان از سوی روستائیان و برای تجهیز آن ۱۰۰ میلیون تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: با بهره برداری از این پایگاه امداد جاده ای شمار پایگاه های موجود در شهرستان رزن به چهار مورد افزایش می یابد که در کنار ۲ پایگاه اورژانس واقع در شهرستان درگزین به مصدومان سوانح امداد رسانی می کنند.

معصومی بیان کرد: هفت نیروی جدید برای پایگاه جدید اورژانس جاده ای «ساریجلو» شهرستان رزن جذب شدند همچنین یک دستگاه آمبولانس به این پایگاه اختصاص یافت.

وی گفت: ساختمان اورژانس واقع در حدود پنج کیلومتری سد کلان ملایر نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد و می تواند ۴۰ کیلومتر مسیر را پوشش دهد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآوری کرد: پیشتر پرسنل اورژانس این پایگاه در درمانگاه مستقر بودند که با هزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان ساختمان جدیدی در این محل احداث و نیرو و تجهیزات اورژانس به این پایگاه انتقال یافتند.

معصومی اضافه کرد: ساختمان اورژانس فارسبان نهاوند نیز داخل یک مدرسه قرار داشت اما هم اینک پس از اختصاص زمینی توسط یکی از خیران در نزدیکی این مدرسه، با هزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان ساختمان جدید راه اندازی و در این ماه بهره برداری می شود.

نظر شما