معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان:

ناقضان قرنطینه خانگی در استان همدان جریمه می شوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۴۷۴۶
ناقضان قرنطینه خانگی در استان همدان جریمه می شوند
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: افرادی که تست کرونا آنها مثبت باشد و اقدام به شکستن قرنطینه خانگی و تردد در سطح شهر با خودرو کنند، براساس قانون جریمه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: اسامی افراد مبتلا به ویروس کرونا از طریق دانشگاه علوم پزشکی همدان به صورت مستمر در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرد که پلیس براین اساس ناقضان محدودیت های تردد را شناسایی و اعمال قانون می کند.

وی اظهار داشت: شماره پلاک خودروی این افراد احصا شده و چنانچه اقدام به شکستن قرنطینه و استفاده از خودرو برای تردد در سطح شهر کنند، علاوه بر جریمه وسیله نقلیه، فرد متخلف نیز جریمه می شود که مجموع این جرایم برای پلاک موردنظر لحاظ می شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: شمار زیادی از افرادی که به علت شکستن قرنطینه اعمال قانون شدند از این طرح بی اطلاع بودند که این موضوع از طریق رسانه ها به کرات اطلاع رسانی می شود.

سرهنگ سعید زاده گفت: با توجه به تاثیر و نقش کنترلی محدودیت های ترافیکی در کاهش و مهار ویروس کرونا و پیشگیری از گشترس ویروس، پلیس برنامه ریزی دقیقی برای اجرای کامل محدودیت های ترددی و همچنین برخورد قانونی با متخلفان این حوزه دارد.

وی افزود: بر این اساس عوامل انتظامی ابتدا به رانندگان وسایل نقلیه ای که اقدام به نقض مقررات کرده و اقدام آنها  باعث لوث روح قوانین و مقررات می شود تذکر لسانی داده و در صورت بی اعتنایی متخلفان را اعمال قانون می کند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: جریمه ناقضان قرنطینه کرونایی و مبتلایان به این ویروس یکی از اقدام های بازدارنده است که کمک زیادی به سلامت شهروندان و قطع زنجیره  شیوع کرونا می کند.

سرهنگ سعید زاده اظهار داشت: به دنبال کنترل مبادی ورودی در یک هفته گذشته  یک هزار و ۶۷۸ دستگاه خودرو جریمه یک میلیون ، ۵۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار تومانی شدند همچنین رانندگان ۳۲۶ دستگاه خودرو به تذکر پلیس توجه کرده و بازگشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز