مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

بسکتبال همدان صاحب آکادمی تخصصی می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۵۳۲۸
بسکتبال همدان صاحب آکادمی تخصصی می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: بسکتبال همدان صاحب آکادمی تخصصی می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست بررسی مشکلات هیئت بسکتبال استان همدان که با حضور رؤسای هیئت استان و شهرستان همدان و مربیان برگزار شد، اظهار کرد: بسکتبال استان همدان از هیئت‌های فعال و پویای استان همدان است که جایگاه‌های خوبی را در سطح کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به فعالیت هیئت‌های شهرستانی و داشتن تیم در مسابقات کشور، گفت: خوشبختانه هیئت بسکتبال به‌صورت متعادل در سراسر استان فعالیت می‌کند و همواره برای بهترین بودن تلاش می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برخی موارد در خصوص جابه‌جایی سالن بسکتبال به جهت ایرادات فنی، گفت: هدف اصلی و نهایی ما از تغییرات تبدیل به احسن است لذا همه باید با همراهی و هماهنگی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورود به استان به دنبال ایجاد تحولی چشمگیر برای توسعه ورزش استان بودم، گفت: بسکتبال همدان دارای جایگاه خوبی در کشور است لذا باید با همکاری همه‌جانبه آکادمی بسکتبال استان همدان را راه‌اندازی کتیم تا علاوه بر ارتقاء جایگاه ورزشی بتوانیم جایگاه علمی خو را نیز ارتقاء دهیم.

سیفی با تأکید بر اینکه جامعه ورزش و جوانان به‌عنوان یک خانواده باید مسائل داخلی خود را در درون خانواده حل‌وفصل کنند، گفت: اتحاد اصل اساسی توسعه است که باید همه به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: هیئت بسکتبال باید در بحث استعدادیابی نیز بیش‌ازپیش فعال شود تا بتوانیم برای آینده استان افتخارآفرینی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز