رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز جمهوری اسلامی ایران:

تنیس‌روی‌میز استان همدان در میادین ملی و فراملی دارای جایگاه خوبی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۷:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۵۳۳۰
رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز جمهوری اسلامی ایران، گفت: تنیس‌روی‌میز استان همدان در میادین ملی و فراملی دارای جایگاه خوبی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهرداد علی‌قارداشی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس‌روی‌میز استان همدان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: رشته ورزشی تنیس‌روی‌میز در کشور وضعیت خوبی دارد و کسب رتبه‌های بین‌المللی توسط ورزشکاران این رشته گواه بر این گفته است.

وی تصریح کرد: انجام تمرینات روزانه، داشتن بدن آماده و تمرین در زدن سرویس رمز موفقیت و قهرمانی در رشته ورزشی تنیس‌روی‌میز است.

رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز، گفت: فدراسیون تنیس‌روی‌میز با استفاده از ظرفیت خیران و حامیان مالی به دنبال تقویت اعتبارات برای ارتقای خدمات‌رسانی به ورزشکاران این رشته ورزشی است.

وی تأکید کرد: برگزاری مسابقات تنیس‌روی‌میز در رده‌های سنی مختلف، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی و جذب خیران برای تقویت رشته ضروری است.

رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز وجود زیرساخت‌های لازم برای تمرین و برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها را مهم برشمرد و از هیئت‌ها خواست دراین‌خصوص پیگیری و اقدام کنند.

وی با اشاره به نکته آئین‌نامه‌ای در مجامع انتخاباتی ورزشی، گفت: هر یک از اعضای مجمع با حفظ عضویت می‌توانند در مجمع نیز کاندیدا شوند.

قارداشیان، گفت: در حال حاضر استان همدان در میادین ملی و فراملی دارای جایگاه خوبی است امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.

وی گفت: اگر بخواهیم سرمایه‌های موجود در رشته ورزشی تنیس در هرکجای کشور را نادیده بگیریم به کشور جفا کرده‌ایم

رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز استان همدان با بیان اینکه استفاده از مربیان و داوران کارآمد باید موردتوجه مسئولین هیئت‌ها باشد، گفت: توسعه بیشتر تنیس‌روی‌میز استان همدان با همراهی و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان همدان در دستور کار است.

قارداشیان با اشاره به اینکه با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حدود 50 تا 60 عدد میز تنیس‌روی‌میز برای شهرستان‌های استان در نظر گرفته‌ایم، گفت: تجهیزات دیگر نیز شامل توپ، تور و غیره نیز برای استان همدان در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین منابع ما نیروی انسانی است که اگر بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم می‌توانیم جایگاه والایی را کسب کنیم، گفت: امروز برای تحقق یافتن برنامه‌ها باید علاوه بر استفاده از منابع داخلی از والدین، اسپانسرها، خیرین ورزشی در سراسر استان برای تعالی ورزش تنیس‌روی‌میز استفاده شود.

گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان همدان از بین دو کاندیدای حاضر، زهره ابوطالبیان با کسب 14 رای از مجموع 16 آرای ماخوذه برای 4 سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان همدان انتخاب شدند.

نظر شما