مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان:

۳۳۵ بانوی همدانی مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۵:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۵۳۳۶
۳۳۵ بانوی همدانی مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند
مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان از ارائه مهارت های فنی و حرفه ای به ۳۳۵ زن سرپرست خانوار طی سه ماه نخست سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، وهب مختاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای توانمند سازی و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار تعداد ۲۰۸ نفر در بخش دولتی آموزش های مهارتی را فراگرفتند.

وی با بیان اینکه اداره کل فنی و حرفه ای استان همدان برای کاهش مشکلات اقتصادی زنان سرپرست خانوار و بهبود زندگی آنان طرح توانمندسازی و مهارت آموزی را اجرا می کند، گفت: در بخش خصوصی نیز به ۱۲۷ نفر از بانوان سرپرست خانوار در آموزشگاه های آزاد آموزش های فنی و حرفه ای ارائه شده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان خاطرنشان کرد: در این مدت دوره های آموزش مهارتی مانند مانتودوزی، قالی بافی تابلویی، کارآفرینی، دوخت کیف چرم، سفالگری، خودآرایی زنانه، آرایش و پیرایش زنانه و خیاطی نیز در استان برگزار شده است.

مختاران اظهار داشت: برای حمایت از بخش خصوصی طرح توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار با مشارکت آموزشگاه های خصوصی اجرا می شود.

وی عنوان کرد: سازمان فنی و حرفه ای با مهیا کردن زمینه ورود بانوان به عرصه اشتغال به ویژه مشاغل خانگی توانست علاوه بر برداشتن گام های بلند برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، کارنامه موفقی را نیز از خود ارائه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز