کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خبر داد:

ماندگاری گرمای هوا تا پایان هفته در همدان

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۵۳۳۹
ماندگاری گرمای هوا تا پایان هفته در همدان
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: شرایط جوی تا پایان هفته جاری تغییر محسوسی ندارد و گرمای هوا تا روز پنجشنبه در مناطق مختلف استان ماندگار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدحسن باقری شکیب با اشاره به وضعیت جوی استان همدان، اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر، وزش باد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: به دنبال افزایش سرعت وزش باد، غبار رقیق از سمت مناطق کویری استان قم وارد همدان شده کهدغلظت آن اندک است.

باقری شکیب افزود: به دلیل تابش مستقیم آفتاب و افزایش رطوبت هوا، بیشینه دمای مناطق جنوبی استان به ۳۹ درجه سانتی گراد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: از روز امروز با کاهش رطوبت هوا، کمینه دمای هوا در سطح استان همدان بین یک تا ۲ درجه سانتی گراد کاهش می یابد و شب ها خنک تر می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۳۶ و ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز