با حضور مسئولین شهرستان؛

نایب قهرمان کشتی ناشنوایان جهان در نهاوند مورد استقبال قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۵۳۴۷
نایب قهرمان کشتی ناشنوایان جهان در نهاوند مورد استقبال قرار گرفت
«محمد سیاوشی»، نایب قهرمان کشتی ناشنوایان جهان عصر یکشنبه هنگام ورود به زادگاهش شهرستان نهاوند، در آیینی رسمی مورد استقبال سرپرست اداره ورزش و جوانان و تنی چند از قهرمانان و مدال آوران شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراسم استقبال از «محمد سیاوشی» نایب قهرمان کشتی ناشنوایان جهان عصر یکشنبه با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان و تنی چند از قهرمانان و مدال آوران شهرستان برگزار شد.

سلیمان جوانمردی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به کسب مدال نقره جهان توسط کشتی‌گیر نهاوندی در مسابقات کشتی آزاد اظهار کرد: این مسابقات در بخش بزرگسالان در استانبول ترکیه پیگیری شد.

photo_۲۰۲۱-۰۷-۱۱_۱۹-۴۸-۰۰

وی گفت: تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان در این مسابقات با کسب دو مدال طلا، سه نقره و سه برنز بر سکوی دوم ایستاد و قزاقستان عنوان سوم را به دست آورد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: محمد سیاوشی کشتی‌گیر نهاوندی در وزن ۵۷ کیلوگرم در دیدار اول خود ۱۰ بر صفر کشتی گیر اوکراین را مغلوب کرد و در دومین دیدار حریف قزاقستانی خود را نیز ۱۰ بر صفر شکست داد.

photo_۲۰۲۱-۰۷-۱۱_۱۹-۵۰-۱۸

وی با بیان اینکه این کشتی‌گیر زبده با نتیجه مشابه برابر کشتی‌گیر قدرتمند روسیه نیز به برتری رسید گفت: سیاهوشی در دور بعد برابر کشتی‌گیر میزبان با ناداوری هفت بر پنج مغلوب شد و مدال نقره را به دست آورد و در نهایت همراه تیم ملی جمهوری اسلامی در جایگاه دوم جهان ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز