مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

لزوم ترویج فرهنگ بهره‌مندی از مشاورین در جامعه

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۴۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۵۷۰۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر لزوم ترویج فرهنگ بهره‌مندی از مشاورین در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جمع اعضای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و ورزش هرچه هزینه کنیم سرمایه‌گذاری است و هرآنچه از لحاظ اعتباری به آن اختصاص دهیم کم است.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه‌های مختلف باید با مطالعه دقیق فعالیت کرد، گفت: کرونا در مباحث مختلف سبک زندگی تغییرات بسیاری ایجاد کرده که اغلب این تغییرات در جهت رشد و تعالی انسان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق در مناطق دارای شرایط زندگی بهتر بیشتر است، گفت: باید در این زمینه‌ها آسیب‌شناسی کنیم تا شاهد افزایش تعداد ازدواج‌ها و ولادت‌ها در جامعه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید آموزش عمومی در همه امور سرلوحه قرار گیرد، گفت: حلقه مفقوده زندگی‌های امروزی هنر گفتگو برای رفع مشکلات است که باید این مهم با حضور مشاورین و کارشناسان امر واکاوی شود.

سیفی با بیان اینکه در استان همدان ۵ مرکز مشاوره ازدواج فعال داریم که مشاوره رایگان به جوانان ارائه می‌دهند، گفت: یکی از موارد مهم دیگر در جامعه که بسیاری از آن بهره‌مند نمی‌شود مشاوره گرفتن و مشورت کردن با افراد دارای صلاحیت است که باید در این زمینه همه نهادهای مسئول فرهنگ‌سازی کنند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری دوجانبه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرداری همدان در حوزه‌های مختلف من‌جمله ورزش، گفت: امروز در دنیا ورزش شهروندی توسط مردم اداره می‌شود و همین امر موجب تعالی بیشتر و بهتر شده است ما نیز باید از این الگو بیش‌ازپیش استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه نهادهای مختلف فعال در حوزه ورزش باید هم‌افزایی داشته باشند تا در کنار فعال‌شدن ورزش شهروندی شاهد توسعه ورزش همگانی و نهایتاً ورزش قهرمانی باشیم، گفت: صعود شهرداری به لیگ یک با حداقل هزینه باعث افتخار استان همدان است.

وی با اشاره به اینکه امروز باید همه با هم تلاش کنیم برندهای استان را حفظ کنیم، گفت: ماهیت ورزش بردوباخت است و همین مهم موجب می‌شود که شاهد جذابیت در ورزش باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز