مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

مجامع خیرین ازدواج شهرستان‌های استان همدان فعال شوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۶:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۵۷۱۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: مجامع خیرین ازدواج شهرستان‌های استان همدان فعال شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه مجامع خیرین ازدواج استان همدان که با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همزمان با نخستین روز از هفته ازدواج برگزار شد با بیان اینکه بانی خیر شدن در کارها سعادت و لیاقت می خواهد که نصیب هر کسی نمی شود، اظهار کرد: حضرت علی و فاطمه الگوی تمام و کمال زندگی موفق است که باید سیره زندگی ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا موجب اصلاح ساختار و سبک زندگی شده است، گفت: امروز شاهد هستیم که بسیاری از رسوم و مراسم های پر هزینه و خارج از عرف موجب کاهش آمار ازدواج و بی میلی جوانان به تشکیل خانواده شده لذا خانواده باید با ترویج ازواج آسان و بهنگام مانع از وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه انسان های کنار هم می توانند معنا پیدا کنند، گفت: اگر بتوانیم فرهنگ گفتگو در جامعه را ترویج دهیم بسیاری از مشکلات ما رفع می شوند.

وی با اشاره به ضرورت ثبت مجامع خیرین ازدواج از طریق فرمانداری های استان توسط مجمع ها، ادامه داد: 70 درصد مسائل موجود در شهرستان ها با ارتباط موثر با سازمان ها حل می شوند که باید این مهم نیز ترویج یابد.

سیفی با تاکید بر اینکه حامی جوانان کار افرین استان هستم، گفت: یکی از مواردی که در حوزه اشتغال جوانان باید مورد توجه باشد راه اندازی کارگاه های اشتغال زایی کوچک با بهره گیری از تسهیلات اشتغال زایی صندوق کار آفرینی آمید است.

در پایان این جلسه از اعضای مجامع خیرین استان همدان تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز