مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

ارائه ۲۶۵ مورد خدمات مشاوره‌ای به جوانان همدانی طی سال گذشته

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۶۴۲۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از ارائه ۲۶۵ مورد خدمات مشاوره‌ای به جوانان همدانی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج که با حضور سرپرست و کارشناسان معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای ورود به استان سعی بر آن شده تا بتوانیم یک ساختار فساد ستیز با محوریت علم و عمل در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه برای قرارگرفتن در مسیر توسعه باید با ساختار مشخص و انرژی مضاعف تلاش کرد، گفت: امروز ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف باید به یک دانشکده کوچک تولید علم تبدیل شود این مهم نیازمند این است که وقت بگذاریم، انتقادها و نظرات و غیره را نیز بشنویم.

سیفی با اشاره به اینکه کرونا علی‌رغم تمامی مشکلاتی که در کشور ایجاد کرده یک فرصت خوب برای تغییر سبک‌های غلط در زندگی است، گفت: امروز باید تلاش کنیم تا از چشم و هم چشمی دور شویم و از اصل مطلب غافل نشویم.

وی با بیان اینکه توان مالی تضمینی برای تداوم زندگی‌ها ندارد چراکه بر اساس دیتاهای موجود زندگی افراد ثروتمند در یکی از مناطق بالا شهرنشین کم‌دوام‌تر از زندگی عادی افراد در جنوب کشور و مناطق محروم است، گفت: ۵ مرکز مشاوره ازدواج در استان همدان داریم که باید با نظارت هرچه بیشتر به تعالی آنها کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امروز در حوزه‌های مختلف جوانان خصوصاً ازدواج باید آموزش ارائه کنیم، گفت: ۲۶۵ مورد خدمات مشاوره‌ای طی سال گذشته به زوجین و جوانان همدانی به‌صورت رایگان ارائه شده است.

وی از تهیه و تولید ۱۲ اثر در حوزه ازدواج توسط جوانان استان همدان خبر داد و گفت: امیدواریم مجموع این اقدامات منجر به افزایش تعداد ازدواج‌ها در استان همدان شود.

سیفی با اشاره به اینکه جوانان ما در استان باتوجه‌به غنای فرهنگی تمایل به ازدواج دارند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 3 میلیارد و 400 میلیون تومان وام ازدواج از طریق بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: در حال حاضر 7 هزار 800 متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند. 68 برنامه در این هفته اجرا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه هدف ما برای بنا کردن زندگی باید توسعه محور باشد، گفت: با تلاش و همراهی مشاورین جوان ما در بحث مسکن ملی جوانان از زوجین، جوانان و ورزشکاران در حال ثبت‌نام هستیم و به همه شهرستان‌ها اعلام کرده‌ایم از جوانان دارای شرایط نام‌نویسی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: طی نامه‌نگاری‌های صورت‌گرفته پیگیر هستیم تا بتوانیم از نخبگان مجرد نیز در طرح مسکن ملی جوانان ثبت‌نام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز