مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

هدف ما آکادمیک کردن هیئت‌های ورزشی استان همدان است

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۶۴۳۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هدف ما آکادمیک کردن هیئت‌های ورزشی استان همدان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان همدان که با حضور رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت خوب فدراسیون والیبال توسط دکتر داورزنی موجب درخشش والیبال ایران در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه رشد والیبال کشور مدیون برنامه‌ریزی مدون فدراسیون والیبال است، گفت: باید هدف ما آکادمیک کردن هیئت والیبال و دیگر هیئت‌های ورزشی استان همدان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم با دنیا رقابت کنیم باید با مدل روز دنیا آشنا باشیم و همواره همخوان و بروز باشیم.

وی با اشاره به فعال‌سازی مرکز استعدادیابی شهید شمسی‌پور همدان، گفت: در سال جاری 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای توسعه و تجهیز این مرکز اختصاص داده‌ایم.

سیفی با بیان اینکه امروز به دنبال ایجاد آکادمی‌های تخصصی در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم چراکه عنوان خانه‌های ورزشی برای محلات و فعالیت‌های ورزشی محدود در قدیم بود، گفت: امیدواریم با حمایت و همراهی همه فدراسیون‌ها، تلاش هیئت‌های استان بتوانیم جایگاه ورزش همدان را به بالاترین مراتب موفقیت برسانیم.

گفتنی است در این مجمع با انصراف سه کاندیدای ثبت نام شده پس از رای گیری از مجموع 15 رای ماخوذه حمید بادامی نجات با اخذ 14 رای به عنوان رئیس هیئت والیبال استان همدان انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز