رئیس هیئت کشتی استان همدان:

توسعه آکادمیک کشتی استان همدان محقق شده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۷۶۷۴
توسعه آکادمیک کشتی استان همدان محقق شده است
رئیس هیئت کشتی استان همدان، گفت: توسعه آکادمیک کشتی استان همدان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا یاری در نشست تخصصی بررسی وضعیت کشتی شهرستان نهاوند که با حضور شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معاون ورزشی اداره کل، سرپرست ورزش و جوانان نهاوند و تنی چند از پیشکسوتان، قهرمانان و مربیان در مجموعه ورزشی علیمرادیان برگزار شد، اظهار کرد: دکتر سیفی انسانی خلاق و با پشتکار است و همواره برای توسعه ورزش استان در تلاش است.

وی با بیان اینکه ایشان یکی از مدیران کل برتر کشور است، اظهار کرد: خوشبختانه از بدو ورود دکتر سیفی به استان همدان اعتبارات خوبی جذب و اقدامات زیربنایی مثبتی در راستای توسعه علمی و عملی ورزش استان همدان همچون راه‌اندازی مرکز استعدادیابی، سایت کمپ تیم‌های ملی و غیره انجام شده است.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با بیان اینکه اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی برای هیئت‌ها و فدراسیون‌های ورزشی هزینه بسیاری دارد که نمایندگان پرتلاش استان همدان با همکاری سایر مجلس شورای اسلامی باید چاره‌ای برای این مهم در سطح کشور بی اندیشند، گفت: خوشبختانه هیئت کشتی استان همدان با بهره‌گیری از جوانان برومند و پرتوان خود موفق به کسب دو مدال المپیک در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲ شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید به کشتی ملایر و نهاوند در زمینه‌های مختلف توجه ویژه شود، گفت: برای توسعه و پیشرفت با هم‌افزایی هرچه بیشتر باید تلاش کرد.

یاری با بیان اینکه با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان طی هفته‌های گذشته اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد، گفت: خوشبختانه از بدو ورود دکتر سیفی به استان همدان شاهد برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های دانش‌افزایی ویژه مربیان و داوران بودیم که می‌توان گفت توسعه آکادمیک کشتی استان همدان در حال تحقق است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر کشتی نهاوند حرکت کند کشتی همدان نیز به روزهای اوج خود بازمی‌گردد.

نظر شما