مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان خبر داد:

ارائه ۵۰ رشته مهارتی ویژه اوقات فراغت جوانان همدانی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۰۸۴۴۵
ارائه ۵۰ رشته مهارتی ویژه اوقات فراغت جوانان همدانی
مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان با بیان اینکه ارائه آموزش های مهارتی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان ضروری است گفت: ۵۰ رشته مهارتی برای اوقات فراغت جوانان این استان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، وهب مختاران در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ۱۸ مرکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اجرا می‌شود و علاوه بر ایجاد فضایی پرنشاط برای دانش آموزان، ارتقای سطح مهارت‌های فردی و اجتماعی آنها را نیز در پی دارد.

به گفته وی اوقات فراغت تابستانی فرصتی برای دانش آموزان است تا استعدادها و توانمندی های خود در زمینه های مهارتی را با فراگیری آموزش های عملی فنی و حرفه ای شکوفا کنند تا زمینه اشتغال و کار آفرینی برای آنها در جامعه فراهم شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن ایام فراغت از تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، مراکز فنی و حرفه‌ای با ارائه بسته‌های آموزشی کوتاه مدت و با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی سعی در غنی سازی این ایام دارد.

مختاران با اشاره به اینکه آموزش های مهارتی در چهار خوشه صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر فعالیت دارد ادامه داد: خیاطی پیشرفته، بافت های سنتی، درودگری، تاسیسات، الکترونیک، صنایع چرم، رایانه پیشرفته، پنوماتیک، سازنده چند رسانه ای، بازاریابی فروشگاه مجازی و کاربر گرافیک رایانه با فتوشاپ از رشته های ارائه شده در این مراکز است.

وی یادآور شد: به منظور ارتقا بهره وری نیروی انسانی، ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در جامعه و کمک به رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان به عنوان متولی آموزش‌های کوتاه مدت مهارتی، برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های مختلف اجتماع برای علاقه مندان ارائه می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز