عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد:

ضرورت اعمال سیاست حمایتی از دامداران توسط دولت

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۹:۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۸۶۸۹
ضرورت اعمال سیاست حمایتی از  دامداران توسط دولت
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر ضرورت اعمال سیاست حمایتی از دامداران توسط دولت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در قالب کمک و جبران کم‌کاری‌ها امکاناتی را در اختیار دامداران قرار دهد.

وی گفت: در شرایط کنونی برخی دنبال عدم تعادل در بازار نهاده‌های دامی هستند که باید با آنان برخورد شود.

شهبازی تصریح کرد: در صورت کم‌توجهی به مسائل دامداران، مشکلات زیادی دامنگیر کشور می شود و ما در آینده به واردکننده محصولات دامی تبدیل خواهیم شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: دولت در شرایط کنونی که وضعیت سختی برای دامداران به‌وجود آمده در قالب کمک و جبران این مسائل باید امکاناتی را در اختیار آنان قرار دهد.

وی در خصوص گرانی نهاده‌های دامی، بیان کرد: نمایندگان مجلس به دنبال حل مشکل هستند و در این رابطه به وزارت جهاد کشاورزی هم تذکر داده‌اند ضمن اینکه تا حل مشکل موضوع را رها نخواهیم کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مشکلات یاد شده، هفته آینده با ملاقات با وزیر جهاد کشاورزی از نزدیک خواستار توجه جدی‌تر آنان به رفع مسائل و تنگناهای دامداران خواهم شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: برخی از فضای موجود برای تامین منافع خود سوء استفاده کرده و نمی گذارند بازار نهاده‌های دامی به تعادل برسد که لازم است با آنان برخورد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز