بخشدار مرکزی نهاوند:

پیشرفت ۵۰ درصدی فاز اول مجتمع آبرسانی گاماسیاب نهاوند

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۱:۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۹۶۸۳
پیشرفت ۵۰ درصدی فاز اول مجتمع آبرسانی گاماسیاب نهاوند
بخشدار مرکزی نهاوند گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی گاماسیاب که برای تامین آب ۴۵ روستا طراحی شده در فاز اول اجرا از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت‌اله بهرکشکول با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح آبرسانی مجتمع گاماسیاب شهرستان نهاوند در سه فاز اجرایی طراحی شده که آب ۴۵ روستا در شهرستان را تأمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون فقط بخشی از فاز یک شامل روستاهای وراینه تا کوهانی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرایی شده است گفت: در این فاز دو باب مخزن ۵۰۰ مترمکعبی به مبلغ هر کدام ۲ میلیارد تومان در حال ساخت بوده و همچنان فعال است.

بخشدار مرکزی نهاوند افزود: برآورد اجرای بخشی از خط انفصال این فاز به طول چهار و نیم کیلومتر به مبلغ ۴ میلیارد تومان تهیه و آماده واگذاری است.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری کامل از این طرح، آب بخش عمده‌ای از روستاهای بخش مرکزی تامین خواهد شد افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم این طرح را در هر سه فاز تکمیل و هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم.

بهرکشکول با اشاره به شرایط کنونی وضعیت آب روستاهای شهرستان گفت: خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در خصوص تامین آب مناطق روستایی بخش مرکزی وجود ندارد و البته در صورت نیاز برنامه‌ریزی لازم برای تامین آب از طریق تانکر صورت گرفته است.

نظر شما