مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

دفاع مقدس همچنان ادامه دارد/ سنگر و جبهه عوض شده است

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۷۴۱۲
دفاع مقدس همچنان ادامه دارد/ سنگر و جبهه عوض شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: دفاع مقدس در خاکریزهای متفاوتی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: هر روز ایران اسلامی دفاع مقدس است چرا که همیشه افرادی هستند برای حفظ و حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ارزش‌ها از جان و مال خود می‌گذرند و تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشت یاد شهدا بسیار ارزشمند است، گفت: امروز باید تلاش کنیم جامعه نوجوان و جوانان جامعه را بافرهنگ‌های ناب دفاع مقدس آشنا کنیم و در راستای آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر قدم برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه این جلسات، جلسات یادآوری بهره‌گیری از فیوضات شهدا است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نوجوانان و جوانان ما از هرآنچه آرزو داشتند برای بقاء ایران اسلامی گذشتند و زندگی جاودانه رسیدند.

وی با اشاره به اینکه رشادت آفرینی رزمندگان مدافع حرم و امنیت در میدان عمل موجب اقتدار ایران اسلامی شده است، گفت: باید سعی کنیم با خوب کارکردن و تلاش هرچه بیشتر برای اعتلا و آبادانی کشور تلاش کنیم.

سیفی با تاکید بر اینکه قدردان ایثار و مجاهدت خانواده معظم شهدا هستیم، گفت: باید برای تداوم فعالیت به یکدیگر روحیه دهیم و از ظرفیت‌های موجود به‌درستی استفاده کنیم.

گفتنی است در این مراسم به بیش از ۳۰ پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان همدان چفیه و یک جلد کتاب حاج جلال اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز