آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۱۳۳۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 10 مهرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت : با شناسایی ۴۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۸ هزار و ۱۹۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۷ هزار و ۹۳۹ نفر رسید.

دکتر «محمد طاهری» روز شنبه افزود: همچنین با فوت چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۸۶ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۶ نفر بود که ۱۶۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۴ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۴۴۸، بهار یک هزار و ۴۲۷، تویسرکان یک هزار و ۴۴۱ رزن یک هزار و ۱۲۳، درگزین ۳۷۶، فامنین ۳۸۷ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۱۲ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۳۳۰ نفر در ملایر، سه هزار و ۶۴۳  نفر در نهاوند و ۱۱ هزار نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، فامنین در وضعیت زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز