رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان:

تقاطع غیرهمسطح میدان بار برای عملیات فنی مسدود شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۶۰۶۹۵
تقاطع غیرهمسطح میدان بار برای عملیات فنی مسدود شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: سطح سوم تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری (پل روگذر میدان بار) از سمت بلوار ارتش به بلوار آیت الله نجفی به منظور اجرای عملیات فنی و بهسازی از امروز مسدود شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ فرخ جمالی افزود: سطح سوم پل روگذر میدان بار از امروز به مدت یک هفته مسدود شده است و پس از اتمام عملیات این قسمت، دیگر مسیرهای این تقاطع غیرهمسطح به ترتیب برای اجرای عملیات فنی و بهسازی مسدود می شود.

 

وی از رانندگان خواست تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی از مسیر بلوار سید جمال، دوبرگردان و راستگرد سید جمال الدین اسدآبادی برای عزیمت از بلوار ارتش به سمت بلوار آیت الله نجفی استفاده کنند.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: اجرای عملیات فنی برای بهسازی درزهای انبساطی تقاطع غیر همسطح شهید قهاری با هدف پیشگیری از بروز آسیب در فصول مختلف در حال اجرا است.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه اجرای این عملیات فنی و تعمیراتی هر هشت سال یکبار در تقاطع های غیرهمسطح ضروری است، اظهار داشت: تعمیرات فنی و مهندسی مسیر رفت و برگشت پل روگذر تختی و خواجه رشید هفته های گذشته اجرایی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز