استاندار همدان: داشته های انقلاب به برکت فرهنگ و تفکر بسیج است

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۵۳۵۴
استاندار همدان: داشته های انقلاب به برکت فرهنگ و تفکر بسیج است
استاندار همدان گفت: وجود تفکر بسیجی در همه ملت ایران سبب حفظ و تداوم حرکت انقلاب در چهار دهه گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جمع بسیجیان افزود: تفکر بسیجی یک مکتب است که در فرهنگ و ذات هر ایرانی وجود دارد اما تبلور آن را بعد از پیروزی انقلاب و در جریان هشت سال جنگ تحمیلی شاهد بودیم.

وی یادآوری کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت برخی دنبال به انحراف کشیدن انقلاب بودند اما امام راحل با علم به این موضوع دستور تشکیل بسیج را صادر کردند.

استاندار همدان اظهار داشت: نبود بسیج و فرهنگ بسیجی، کشور را در دوران دفاع مقدس دچار مشکل می کرد چرا که بسیجیان نگاهشان به حفظ انقلاب و کشور بود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در وجود بسیجیان سراسر عشق و ایمان به خدای متعال موج می زند بنابراین رشادت کسانی که جان و مال خود برای دفاع از نظام و انقلاب به کف گرفتند هیچگاه فراموش نمی شوند.

وی گفت: قبل از دفاع مقدس واژه ایثار را تنها در کتاب و قصه ها می دیدیم و می خواندیم اما در دوران دفاع مقدس بسیجیان این واژه ها را به منصه ظهور رساندند.

استاندار همدان گفت: این بخش از انقلاب به مثابه قطعه درخشانی است که هیچگاه از تاریخ انقلاب و جهان و ذهن ملت ایران پاک و فراموش نمی شود. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب از بدو مبارزه و ستیز با نظام طاغوت تفکر بسیج داشتند افزود: همه داشته های انقلاب به برکت فرهنگ بسیج است بنابراین برای تداوم این انقلاب و تفکر بسیج، باید بسیجی را تکریم کرد. 

وی اضافه کرد: به گفته رهبری فرزانه انقلاب "بسیجی پاره تن ملت است" چراکه بسیجیان هر جا نیاز بود با ایثار جان و مال خود مشکلات را پشت سر گذاشتند.

استاندار همدان اظهار داشت: تفکر بسیج نه تنها در اقصی نقاط  کشور شکل گرفته بلکه انتقال این فرهنگ توسط شهید سردار سلیمانی و شهید سردار همدانی به عراق  و سوریه سبب نجات این کشورها از سیطره داعش شد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: این شهیدان ۲ بال مقاومت هستند که با انتقال فرهنگ بسیج و بهره گیری از توان عناصر مردمی، از سقوط کشورهای عراق و سوریه جلوگیری کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز