ترویج سبک زندگی حرفه‌ای لازمه موفقیت در ورزش است

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۶۵۷۸۵
ترویج سبک زندگی حرفه‌ای لازمه موفقیت در ورزش است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ترویج سبک زندگی حرفه‌ای لازمه موفقیت در ورزش است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در بازدید از دوره مربیگری فوتسال درجه سه آسیایی آقایان که با حضور رئیس و ارکان هیئت فوتبال استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته در استان همدان اتفاقات بسیار خوبی در راستای ایجاد ساختار در بخش‌های مختلف افتاده است که موجبات آرامش خانواده ورزش و جوانان استان همدان را فراهم کرده است.

وی در ادامه با اشاره به واگذاری 127 اماکن ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به بخش خصوصی، گفت: در حال ایجاد ساختاری هستیم از محل درآمد سالن‌ها و اماکن درآمدزایی بیشتری برای توسعه ورزش استان کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تا به امروز از محل دریافتی اماکن ورزشی اعتبار قابل‌توجهی به دستگاه ورزش استان تزریق نشده است، گفت: امیدواریم با اصلاحات صورت‌گرفته بتوانیم حمایت خود از جامعه ورزش استان را بیشتر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای حرفه‌ای‌گری و تخصص محوری است و با سکون نمی‌توان بقاء داشت، گفت: برای موفقیت در ورزش باید سبک زندگی حرفه‌ای را رواج دهیم.

فعالیت ۷۰ مربی سطح یک فوتسال در سطح استان همدان

در ادامه نیز عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان همدان، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دوره‌های مختلف مربیگری، داوری باهدف ارتقاء سطح مهارت‌ها در استان همدان برگزار و یا در حال برگزاری هستند.

وی با بیان اینکه استان همدان دارای جایگاه بسیار خوبی در حوزه آموزش است، گفت: استان همدان دارای شرایط بسیار خوبی در خصوص استعدادهای فوتبالی است که باید جذب شوند.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با شاره به اینکه استان همدان دارای 3 داور بین‌المللی است که برای جامعه ورزش استان خصوصاً هیئت فوتبال بسیار ارزشمند است، گفت: امیدواریم در آینده نیز با توان حداکثری شاهد اتفاقات مبارک در فوتبال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ مربی سطح یک فوتسال در سطح استان همدان فعالیت دارند، گفت: استان همدان به‌واسطه شرایط آب‌وهوایی از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است و همین امر موجب شده تا ورزشکاران ما از سایرین متمایز باشند و با تلاش به جایگاه والا خود دست یابند.

صوفی در پایان گفت: دور مربیگری فوتبال استان همدان از امروز به مدت ۵ روز با تدریس مهدی امینی در شهر مریانج برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز