دو کتاب «طعم زندگی» و «صبورانه» در شهرستان نهاوند رونمایی شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۸۰۳۰۴
دو کتاب «طعم زندگی» و «صبورانه» به نویسندگی فاطمه سلگی در شهرستان نهاوند رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراسم رونمایی از کتاب های طعم زندگی و  صبورانه نوشته فاطمه سلگی در اداره ارشاد اسلامی، با حضور امیر بحیرایی مدیر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شاعران و نویسندگان شهرستان نهاوند برگزار شد.

امیر بحیرایی مدیر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در مراسم رونمایی از دو کتاب طعم زندگی و صبورانه نوشته ی فاطمه سلگی ضمن گرامیداشت سالروز ۹ بیان داشت : روز ۹ دی ، روز میثاق با امام و ولایت است و روز در نطفه خاموش شدن فتنه ی دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کتاب غذای روح و جان بشریت است، گفت: آنچه از گذشتگان به ما رسیده و به آیندگان خواهد رسید کتاب و کتابخوانی است.

مدیر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه بالندگی تمام فرهنگ ها و تمدن ها در گرو مطالعه است، افزود: توسعه و پیشرفت و بالندگی تمامی تمدن ها در گرو مطالعه و آشنایی با گذشته و پند گرفتن از عبرت های گذشتگان بوده و هست.

وی گفت: اگر میخواهیم جامعه ای توسعه یافته و مطلوب داشته باشیم ودر بحث مشکلات و معظلات اجتماعی قدمی بر داریم دستیابی به بحث فرهنگ است و یکی از مهمترین راههای توسعه  توجه به مباحث  فرهنگی می باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز