فرمانده پدافندهوایی غرب کشور:

امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو اقتدار بزرگ مردان نیروهای مسلح است

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۲:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۵۵۴
امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو اقتدار بزرگ مردان نیروهای مسلح است
بیژن ساعدی افزود: امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو اقتدار بزرگ مردان نیروهای مسلح است که صلح و آرامش را در منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده پدافند هوایی غرب کشور اظهار داشت: امروز اگر تیم مذاکره کننده درعرصه سیاسی در برابر قدرت های جهانی ایستادگی، استقامت و پایداری می‌کنند به دلیل پیشرفت های دانشمندان ایران در علوم مختلف در سایه اقتدار نیروهای مسلح و زیر لوای مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو اقتدار بزرگ مردان نیروهای مسلح است که صلح و آرامش را در منطقه ایجاد کرده است.

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور اظهار داشت: امروز اقتدار و توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کالای وارداتی نیست بلکه نتیجه اعتقاد و تلاش آحاد مردم برای استقلال و کاهش وابستگی به غرب و رسیدن به خودکفایی است.

ساعدی تصریح کرد: نیروهای مصلح ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیروهای مومن، متعهد، مخلص و با تجربه خود با تمام کمبودها و تحریم‌ها امروز در عرصه علمی به‌ویژه در ارتقای توان دفاعی به خود کفایی رسیده است.

وی افزود: امروز پیشرفت‌های چشمگیر نیروهای مسلح موجب شده گزینه‌های روز میز دشمنان نظام و انقلاب به زیر میز برود و این موضوع از اقتدار و صلابت دلیرمردان نیروهای مصلح است.

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور تاکید کرد: شیطنت دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایان پذیر نیست و نباید تصور شود با انجام مذاکره دشمنی استکبار با نظام ما به پایان می‌رسد.

ساعدی با بیان اینکه دشمن قابل اعتماد نیست گفت: هرلحظه امکان دارد دشمنان با تحریف واقعیت‌ها و با جوسازی و بهانه‌های واهی تعهدات خود را نقض کنند و باید نیروهای مسلح امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر باشند.

وی بیان داشت: با اقتدار و هوشیاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هیچ روزنه‌ای برای نفوذ بیگانگان به خاک  میهن وجود ندارد و هرگونه دست اندازی به خاک کشور جواب کوبنده‌ای داده می‌شود.

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور تاکید کرد: امروز به حول و قوه الهی و تجربه و دانش، دانشمندان و متخصصین داخلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وابسته به هیچ قدرتی خارجی نیست.

ساعدی اظهار داشت:طراحی، تولید و تامین همه  تسلیحات نظامی با وجود همه تحریم‌ها در پرتو اعتقادات دینی و انقلابی به دست دانشمندان داخلی است و امروز نیازهای دفاعی کشور متناسب با علم روز دنیا تولید می‌شود.

وی افزود: امروز قرارگاه پدافند هوایی توانسته درحوزه‌های طراحی و تولید انواع رادارها، سامانه‌های جمع آوری اطلاعات، تامین انواع تجهیزات موشکی و توپخانه‌ای پیشرفته، دیدبانی هوشمند و پدافند غیر عامل به دستاوردهای شگرف و تحول‌سازی برسد.

فرمانده پدافند هوایی غرب کشور اظهار داشت: در منطقه شاهد بی عدالتی‌ها، تجاوز، کشتار بی رحمانه زنان و کودکان به دست گروهک‌های جعلی و زیاده‌خواه به پشتوانی استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیسم هستیم.

ساعدی افزود: استکبار جهانی تجاوز به حاکمیت کشورهای مستقل را با استفاده از زیاده‌خواهی خود به انجام می‌رساند و باید استکبار جهانی بداند که در سایه استقامت و ایستادگی ملت‌ها ظلم پایدار نیست و نابود شدنی است.

نظر شما