سرمربی تیم فوتبال پاس همدان

نباید به راحتی امتیازات را از دست بدهیم

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۰:۱۱
کد خبر: ۳۲۸۸۴۸
نباید به راحتی امتیازات را از دست بدهیم
مهابادی با بیان اینکه بازیکنان باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج دهند، بیان کرد: نباید به راحتی امتیازات را از دست بدهیم و باید از تمامی فرصت‌ها بازیکنان نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار هفته گذشته پاس برابر مس رفسنجان اظهار داشت: در بازی برابر تیم فوتبال مس رفسنجان بازیکنان پاس با تمام وجود برای کسب پیروزی تلاش کردند.

داوود مهابادی افزود: قبل از این بازی فشار بسیار زیادی را تحمل می کردیم و با این بردی که در هفته گذشته کسب کردیم از بحران خارج شدیم.

وی با بیان اینکه جایگاه پاس در انتهای جدول نیست، گفت: تیم فوتبال پاس از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار و پتانسیل تیم بسیار بالاتر از این است.

مهابادی عنوان کرد: هنوز هفته‌های بسیاری باقی مانده و فرصت برای جبران امتیازات از دست باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه بازیکنان باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج دهند، بیان کرد: نباید به راحتی امتیازات را از دست بدهیم و باید از تمامی فرصت‌ها بازیکنان نهایت استفاده را ببرند.

وی بادآور شد: تیم فوتبال پاس در زمین مسابقه، فوتبال قابل قبول و زیبایی را ارائه می‌دهد و باید در امر نتیجه‌گیری نیز به این شکل باشد.

مهابادی با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال پاس گفت: تامین منابع مالی مورد نیز باشگاه بسیار اهمیت دارد و با حمایت مالی مسئولان استان همدان بازیکنان روحیه بیشتری به دست خواهند آورد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار برابر گل‌گهر گفت: کسب اولین برد در هفته گذشته باعث شده تا روحیه بازیکنان افزایش پیدا کند و در این هفته نیز به دنبال پیروزی هستیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در قالب هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال امروز دوشنبه ۲۰  مهرماه در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر در سیرجان به مصاف تیم فوتبال گل‌گهر می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز