۲۸۰ مورد مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۲:۰۲
کد خبر: ۳۳۸۲۱۳
۲۸۰ مورد مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته
دهبانی گفت: در 24 ساعت گذشته 335 نفر با سامانه 125 تماس گرفتند که 280 مورد از تماسها مزاحمت تلفنی بوده است.

مدیرعامل آتش نشانی همدان گفت:  در 24 ساعت گذشته 335 نفر با سامانه 125 تماس گرفتند که 280 مورد از تماسها مزاحمت تلفنی بوده است.

وی افزود: همچنین 35 تماس اشتباه و 14 تماس برای دریافت مشاوره و راهنمایی با این سامانه برقرار شده و تنها شش مورد از تماس ها منجر به عملیات شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در ادامه گفت: یک منزل مسکونی در منطقه بلوار 15 فروردین شهر همدان به علت نشت گاز منفجر شد.

مسعود دهبانی افزود: مالک یک منزل مسکونی برای گرم کردن اتاق خواب اقدام به استفاده از شلینگ گاز چند متری کرده بود.

وی اضافه کرد: همچنین بست مورد استفاده برای محکم کردن شلینگ نیز نامناسب بوده و این امر موجب نشت گاز از نزدیکی شیر گاز می شود.

وی اظهار کرد: پس از نشت گاز در داخل واحد مسکونی به علت جرقه حاصل از وسایل برقی موجود در منزل، انفجار مهیبی در این واحد رخ می دهد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با توجه به اینکه هیچیک از ساکنان منزل مسکونی در داخل واحد مسکونی حضور نداشتند خسارت جانی وارد نشد و خسارت مالی نیز ناچیز گزارش شده است.

دهبانی با ذکر اینکه این سانحه شامگاه دوشنبه رخ داد گفت: پس از اطلاع رسانی این انفجار به عوامل 125 ، هشت نفر از ماموران اماده باش دو ایستگاه آتشنشانی به همراه سه دستگاه خودرو امداد و نجات در محل حضور یافته و اقدامات لازم را انجام دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز