رئیس ستاد انتخابات همدان :

در انتخابات هر کسی فراتر از قانون باشد ، مقابلش می‌ایستیم

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۶:۵۸
کد خبر: ۳۳۸۲۲۹
در انتخابات هر کسی فراتر از قانون باشد ، مقابلش می‌ایستیم
الهی تبار گفت: مجریان انتخابات امانتدار رأی مردم هستند چراکه رأی مردم در دست دولت امانت است و هر کسی فراتر از قانون باشد ، مقابلش می‌ایستیم

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت : مجریان انتخابات امانتدار رأی مردم هستند چراکه رأی مردم در دست دولت امانت است و هر کسی فراتر از قانون باشد ، مقابلش می‌ایستیم.

وی گفت : با یک برنامه منسجم باید اعتمادسازی شود و سرمایه اجتماعی نظام افزایش یابد تا مردم نسبت به مسئولان اعتماد کنند و انتخاب ‌شوندگان حل ‌و فصل‌کننده مشکلات باشند که در این صورت شاهد افزایش مشارکت مردم در دو انتخابات سرنوشت ساز کشور خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: در برخی از کشورها حضور مردم برای آنها مهم نیست و شاید در دموکراتیک‌ترین کشورها نهایتاً 50 درصد مردم در انتخابات مشارکت می‌کنند اما مشارکت مردم برای ما مهم است؛ چراکه تنها ابزار قدرت ما در دنیا حضور مردم در صحنه است.

 الهی تبار با بیان اینکه مردم نظام اسلامی را دوست دارند ، بر افزایش سرمایه اجتماعی مردم از طریق آگاهی‌بخشی تأکید کرد و افزود : آگاهی‌بخشی در خصوص اثرگذاری رأی مردم حتماً لازم است و در این‌باره باید با خواص و لایه‌های مختلف جامعه در ارتباط باشیم و تأثیرگذاری رأی را با آنها مطرح کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت : رأی مردم و حضور حداکثری آنها در انتخابات بعد از انقلاب اسلامی بارها کشور را نجات داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز