سرمربی جدید پاس همدان:

باشگاه پاس یکی از مجهزترین باشگاه‌‌های ایران است

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۸:۲۶:۰۸
کد خبر: ۳۵۶۰۳۵
باشگاه پاس یکی از مجهزترین باشگاه‌‌های ایران است
محمدی با بیان اینکه باشگاه پاس یکی از مجهزترین باشگاه‌‌های ایران است، خاطرنشان کرد: وجود زمین تمرینی با چمن مصنوعی، خوابگاه برای اسکان بازیکنان و کادر فنی، رستوران و همه امکاناتی که در پاس وجود دارد در کمتر باشگاهی در ایران دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی جدید پاس همدان در نخستین اظهار نظر بعد از قبول هدایت این تیم گفت: من و همکارانم برای کمک به تیمی به همدان آمدیم که برای همه اهالی فوتبال قابل احترام است.

اکبر محمدی با اشاره به وضعیت کنونی پاس اظهار کرد: ما قدردان همه کسانی که در گذشته برای تیم پاس زحمت کشیدند هستیم و قرار نیست اشتباهات را بازگو کنیم.

وی یادآور شد: ما برای کمک به این تیم بزرگ و ریشه‌دار به همدان آمدیم و تیمی را در اختیار داشتیم که سال گزینه تا مرحله پلی‌آف و یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار داشت.

سومین سرمربی فصل جاری تیم پاس با بیان اینکه باشگاه پاس یکی از مجهزترین باشگاه‌‌های ایران است، خاطرنشان کرد: وجود زمین تمرینی با چمن مصنوعی، خوابگاه برای اسکان بازیکنان و کادر فنی، رستوران و همه امکاناتی که در پاس وجود دارد در کمتر باشگاهی در ایران دیده می‌شود.

وی ادامه داد: باید در فرصت کوتاهی که داریم اطلاعات بازیکنان موجود را جمع کنیم و برای جذب بازیکنان جدید هم خیلی زود وارد عمل شویم.

محمدی با اشاره به اینکه در شرایط مساوی پوشیدن پیراهن پاس حق بازیکنان بومی است، تصریح کرد: اما در فوتبال حرفه‌ای این موضوع زیاد متداول نیست و هر کسی بیشتر تلاش کند جزء 11 بازیکن اصلی تیم خواهد بود.

وی یادآور شد: یکی از دلایلی که به همدان آمدم صحبت‌های محکم استاندار به عنوان رئیس هیئت مدیره بود و با وجود این مقام مسئول، می‌توان با خیال راحت به کار حرفه‌ای فوتبال و با تمرکز به مسابقات فکر کرد.

وی گفت: در حال حاضر در فرصت کوتاه باید به یافتن بازیکنان مورد نظر خود بپردازیم تا بتوانیم با جذب نفرات مورد نظر در پست‌های مختلف تیم منسجمی را روانه دور برگشت مسابقات کنیم.

با این تفاسیر مردم همدان و علاقه‌مندان به فوتبال این شهر باید منتظر باشند تا نتیجه سومین سرمربی فصل جاری تیم پاس را در دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول ببیند که آیا این تغییرات در کادر فنی و جذب بازیکنان جدید می‌توان اوضاع تیم قهرمان آسیا را بهبود ببخشد؟

به گفته مسئولان باشگاه پاس، اعضای جدید کادر فنی تیم پاس تا روز شنبه معرفی خواهند شد تا شرایط تمرینی سبزپوشان در فرصت باقیمانده تا آغاز دور برگشت روند بهتری به خود بگیرد.

تا پایان هفته 20 لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران تیم فوتبال دسته اولی پاس همدان با کسب 20 امتیاز و تفاضل کمتر در رده هفدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته است.

پاس در چارچوب هفته بیست و یکم جام آزادگان روز پنج‌شنبه 24 دی ماه جاری در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید از تیم داماش گیلان پذیرایی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز