فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

سران فتنه به امام شهدا و رهبری خیانت کردند

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۰:۴۸
کد خبر: ۳۵۶۰۵۱
سران فتنه به امام شهدا و رهبری خیانت کردند
سردار غلامعلی ابوحمزه گفت: سران فتنه انقلاب اسلامی ایران را تا سقوط پیش بردند و به امام شهدا و رهبری خیانت کردند و به عنوان خائنان به انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در خصوص کالبدشکافی فتنه 88 اظهار کرد: 9 دی ماه روز بصیرت و حمایت از ولایت فقیه است که باید بزرگ داشته شود.

وی به حوادث فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران و اسلام با بهره‌گیری از عوامل خود و انسان‌های ساده‌لوح در داخل و محافل دانشگاهی، استفاده کردند و زمینه و بستری به وجود آوردند تا اغتشاش گسترده‌ای را در سال 88 در تهران رقم بزنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان بیان کرد: دشمنان اسلام از نقاط ضعف افراد استفاده می‌کنند و از طریق پول و شهوت وارد شده و مسئولان به ظاهر انقلابی اما ساده‎لوح و بی‎بصیرت را در مقابل نظام قرار می‌دهند.

وی گفت: سران فتنه انقلاب اسلامی ایران را تا سقوط پیش بردند و به امام شهدا و رهبری خیانت کردند و به عنوان خائنان به انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند.

سردار ابوحمزه به بیان ابعاد «نفوذ» پرداخت و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از مردادماه امسال تاکنون بیش از 70 بار به بحث نفوذ در سخنرانی‌های خود پرداخته‌اند، افزود: «نفوذ» یک واژه نظامی است و در عرصه نظامی از آن استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث «نفوذ» حرکات دشمن کاری و کارآمد است، به بیان اهداف «نفوذ» پرداخت و گفت: در اهداف «نفوذ» سه نکته قابل اهمیت است، نخستین مرحله تغییر در باورها و اعتقادات و بینش‌هاست.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: نکته دوم در اهداف «نفوذ» این است که دشمن به دنبال تغییر در الگوهای قابل قبول جامعه است و زمانی که این تغییر در باورها و الگوها ایجاد شد تغییر در رفتارهای جامعه حاصل خواهد شد.

وی به نکته دیگر از ابعاد «نفوذ» اشاره کرد و افزود: بنا بر برداشت‌هایی که در جامعه وجود دارد ابعاد «نفوذ» دشمن همه جانبه و همه‌گیر است و در ابعاد مختلف خانواده، نظامی، اجتماعی و بین‌الملل ایجاد می‌شود.

سردار ابوحمزه در خصوص شیوه «نفوذ» تصریح کرد: دشمنان اسلام از دو روش فساد اخلاقی و فکری در بحث نفوذ استفاده می‌کنند چراکه فساد فکری زمینه را برای فساد اخلاقی ایجاد می‌کند.

وی به عوامل نفوذ اشاره کرد و ادامه داد: در طول حیات انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون کسانی که در مقابل ارزش‌های انقلاب و اسلام ایستادند همان عوامل نفوذ و فتنه هستند که زمینه بسیاری از اختلافات داخلی را به وجود آوردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: نکته مهم دیگر در خصوص نفوذ این است که دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن سیرت نظام یعنی آرمان‌ها و اهداف انقلاب هستند و با صورت نظام چندان مشکلی ندارند.

وی تاکید کرد: اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه، استقامت و ایستادگی در مقابل دشمن و دفاع از مسلمانان مظلوم جهان به عنوان ستون انقلاب اسلامی است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه روحیه جهاد، شهادت و ایستادگی در مقابل دشمن را باید در داخل کشور بیش از پیش افزایش داد، اظهار کرد: باید بصیرت و استقامت در خودمان را روز به روز با اطاعت از رهبری در همه عرصه‌ها بیشتر کنیم.

وی در پایان به نکته آخر که در مقابل نفوذ چه باید کرد و وظیفه ما چیست؟ پرداخت و گفت: باید نفوذ و توطئه دشمن در ایجاد فتنه 88 و فعالیت‌های اشخاص وابسته به آنها را برای مردم تبیین کرده و بصیرت‌افزایی کرد.

نظر شما