لیگ باشگاهی شطرنج همدان

اداره‌کل پزشکی قانونی همدان در صدر جدول رده‌بندی

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۵:۰۱
کد خبر: ۳۵۶۱۲۴
اداره‌کل پزشکی قانونی همدان در صدر جدول رده‌بندی
احمد علی‌بابایی گفت: تیم اداره‌کل پزشکی قانونی با کسب 26.5 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی دور هشتم لیگ باشگاهی شطرنج قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس هیئت شطرنج همدان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی شطرنج استان اظهار کرد: قطار این مسابقات به ایستگاه هشتم خود رسیده است و تیم‌ها در بازی‌هایی دیدنی به رویارویی با حریفان خود پرداختند.

وی به نتایج دور هشتم اشاره کرد و گفت: در دور ماقبل پایانی این مسابقات تیم‌های اداره‌کل پزشکی قانونی، سازمان صنعت معدن و تجارت، تالار وحدت، ملایر A، متفکران، پیشکسوتان هگمتانه، هدف و آچمز در رویارویی با حریفان به پیروزی رسیدند.

رئیس هیئت شطرنج همدان ادامه داد: در این دور یک تساوی نیز حاصل شد که در دیدار تیم‌های ملایر C با جمعیت هلال احمر به دست آمد.

وی با بیان اینکه در پایان رقابت‌ها جدول رده‌بندی تیم‌ها اعلام شد، افزود: تیم اداره‌کل پزشکی قانونی با 26.5 امتیاز در رده نخست جدول دور هشتم مسابقات لیگ باشگاهی استان قرار گرفت.

علی‌بابایی خاطر‌نشان کرد: تیم‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت با کسب 22 و تالار وحدت با کسب 20 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی با تأکید بر اینکه دور پایانی و نهم مسابقات با حضور تیم‌های حاضر برگزار خواهد شد، گفت: تیم اداره‌کل پزشکی قانونی با فاصله امتیازی با حریفان خود در فاصله یک دور تا پایان مسابقات قهرمانی خود را در این رقابت‌ها مسجل کرده است.

رئیس هیئت شطرنج همدان یاد‌آور شد: تیم‌های سازمان صنعت معدن و تجارت، تالار وحدت و سایر تیم‌ها برای کسب جایگاه‌های بعدی، جدول رده‌بندی را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در پیشرفت شطرنج استان تأثیر بسیاری دارد، افزود: هیئت شطرنج استان به منظور شناسایی و رشد استعداد‌ها در شطرنج مسابقات مختلفی را در استان برگزار می‌کند که تاکنون نیز در این امر موفق بوده است.

گفتنی است تیم اداره‌کل پزشکی قانونی در حالی در رده نخست جدول دور هشتم قرار دارد که از آغاز مسابقات عزم خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها جزم کرده بود و در پایان دور هفتم نیز با کسب 22.5 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز