رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان

۵۵ درصد بازنشستگان حداقل حقوق را دریافت می‌کنند

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۹۸۱۳۹
۵۵ درصد بازنشستگان حداقل حقوق را دریافت می‌کنند
حسین قادریان با بیان اینکه 55 درصد بازنشستگان حداقل حقوق یعنی به میزان 720 هزار تومان دریافت می‌کنند، گفت:‌ این باعث شده با افزایش نرخ تورم حقوق آنها کفاف زندگی را ندهد.

به گزارش خبرگزاری برنااز همدان؛ رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ مبلغی که به دستمزد ما اضافه می‌شود با نرخ تورم همسانی ندارد.

قادریان گفت:‌ بر اساس ماده 96 سازمان تأمین اجتماعی موظف بوده مستمری بازنشستگان را بر اساس نرخ تورم افزایش دهد.

وی با بیان اینکه 55 درصد بازنشستگان حداقل حقوق یعنی به میزان 720 هزار تومان دریافت می‌کنند، گفت:‌ این باعث شده با افزایش نرخ تورم حقوق آنها کفاف زندگی را ندهد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» افزود: این موضوع در خصوص حل مشکلات ما نیز باید صادق باشد.

وی با بیان اینکه از سال 88 قول اجرای همسان‌سازی داده شده، اما هر آنچه رصد می‌کنیم در مجلس اجرا نمی‌شود، گفت:‌ منتظر هستیم در برنامه ششم توسعه این برنامه اجرایی شود و دیگر نگویند اجرایی نشد.

وی با بیان اینکه تویسرکان مشکل دکتر زنان و زایمان دارد و مردم برای ما بارها برای رفع این مشکل نامه‎نگاری می‌کنند، خواستار توجه به این مسئله شد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی همدان با بیان اینکه سال 89 حمایت از زنان بی‎سرپرست به دست من کلید خورد، گفت: از ابتدای سال اجرای ماده 27 بخشنامه 651 را در دستور کار قرار داده‌ام که امیدوارم به نتایج خوبی برسیم.

 

نظر شما