استاندار همدان

تا امنیت شغلی برای کارگران فراهم نباشد کارایی مطلوب بدست نمی آید

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۱:۵۲
کد خبر: ۳۹۸۱۴۴
تا امنیت شغلی برای کارگران فراهم نباشد کارایی مطلوب بدست نمی آید
نیکبخت گفت: کارفرمایان باید بدانند تا امنیت شغلی برای کارگران فراهم نباشد نمی‌توانند انتظار عملکرد و کارایی مطلوب را از آنها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، استاندار همدان در دیدار با کارگران و دبیر جامعه کارگری در همدان با اشاره به اینکه مشکلات بیکاری جوانان در جامعه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برطرف می‌شود اظهار داشت: بیکاری و مشکلات پیرامون آن با ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری برطرف می‌شود و ایران به عنوان امن‌ترین کشور منطقه برای سرمایه‌گذاری در دنیای اقتصاد امروز شناخته شده است که می‌تواند با جذب سرمایه‌گذران به رشد اقتصادی 8درصدی دست پیدا کند.

وی افزود: اقلیم همدان برای اجرای طرح های سرمایه‌گذاری شرایط مناسبی را دارد و اگر مبالغه نباشد می‌توان گفت استانی پیشرو در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

استاندار همدان بیان داشت: با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و به نتیجه رسیدن برجام شاهد آینده روشنی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی خواهیم بود زیرا ایران کشوری است که تمام زمینه‌های رشد و توسعه را دارا است.

نیکبخت با اشاره به نقش کارگران در چرخه اقتصادی کشور بیان داشت: اینکه رهبر انقلاب در دیدار با کارگران می‌فرمایند ما همه کارگر هستیم نشان از اهمیت جایگاه کارگران در جامعه است.کارفرمایان باید بدانند تا امنیت شغلی برای کارگران فراهم نباشد نمی‌توانند انتظار عملکرد و کارایی مطلوب را از آنها داشته باشند.

وی افزود: در خصوص طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان یکی از شروط من برای حمایت از سرمایه‌گذار به کارگیری و جذب نیرو از استان همدان و در اولویت اول از شهرستان محل تاسیس کارخانه و یا واحد تولیدی است و دعوت از نیروی کار از دیگر استان‌ها در صورتی که تخصص مورد نظر در استان وجود نداشته باشد در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز