مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

با فراگیری اخلاق قرآنی بیشتر به جامعه آرمانی نزدیک تر می شویم

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۸:۳۷:۲۶
کد خبر: ۴۱۸۸۲۶
با فراگیری اخلاق قرآنی بیشتر به جامعه آرمانی نزدیک تر می شویم
فاضل عبادی با بیان اینکه با فراگیری اخلاق قرآنی هر چه بیشتر به جامعه آرمانی مد نظر پیامبر نزدیکتر می شویم، افزود: همه ما باید با خواندن و تدبر در آیات الهی و عمل به آن در ایجاد جامعه‌ای در طراز فرامین قرآنی سهیم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین تجلیل از فعالان قرآنی استان همدان گفت: جامعه ای اسلامی ما مدیون مفاهیم قرآنی است و این در حالیست که نارسایی در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی وجود داشته باشد در سایه تدبر و عمل به فرامین الهی در این کتاب نورانی برطرف خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه با فراگیری اخلاق قرآنی هر چه بیشتر به جامعه آرمانی مد نظر پیامبر نزدیکتر می شویم، افزود: همه ما باید با خواندن و تدبر در آیات الهی و عمل به آن در ایجاد جامعه‌ای در طراز فرامین قرآنی سهیم باشیم.

 

وی، از برگزاری جشن رمضان شامل برنامه هایی چون محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه، نشست‌های علمی، نمایش، شعرخوانی، مسابقه و تفسیر خبرداد و تصریح کرد: گسترش معارف اسلامی و دینی، بر پایه قرآن و عترت از طریق تشکل‌های قرآنی، کانون‌های فرهنکی و هنری مساجد و موسسات قرآنی از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز