فرماندار ملایر

باید بستر فعالیت نخبگان در ملایر فراهم شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۴:۴۹
کد خبر: ۴۱۸۹۷۷
باید بستر فعالیت نخبگان در ملایر فراهم شود
عبدالعظیم رضایی اظهار کرد: با توجه به وجود استعدادهای درخشان و نخبگان بسیار در کشور و شهرستان، باید بستر فعالیت آنها را فراهم و از ظرفیت و استعداد این عزیزان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  فرماندار ویژه ملایر در دیدار رئیس پارک علم و فناوری استان همدان، اظهار کرد: با توجه به وجود استعدادهای درخشان و نخبگان بسیار در کشور و شهرستان، باید بستر فعالیت آنها را فراهم و از ظرفیت و استعداد این عزیزان استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از راه‌های موجود هدایت این نخبگان به مراکز رشد است که با کمک به نخبگان و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه‌ای که در مراکز رشد مطرح می‌کنند، باید بتوانیم طرح‌ها را عملیاتی کرده و به مرحله اجرا و خلق ثروت برسانیم.

رضایی تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این خصوص صورت گیرد و اهتمام دولت نیز این است و در این راستا اقدامات حمایت‌های همه‌جانبه‌ای صورت گرفته است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: باید نیازهای این مراکز تامین شود و یک شرایط مساعد و محیط کاملا علمی و امنی را برای شرکت‌ها، مراکز و افرادی که شرایط لازم را دارند، فراهم کنیم.

رضایی افزود: این شهرستان کاملا مستعد است و باید ساختمان مرکز رشد تامین شود تا بتوانند از تسهیلات دولتی نیز برخوردار شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز