اطعام ۱۳۵ هزار مددجوی کمیته امداد همدان در ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۱۸۹۸۴
اطعام ۱۳۵ هزار مددجوی کمیته امداد همدان در ماه رمضان
جعفر هاشمی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 135هزار نیازمند و مددجوی زیر پوشش این نهاد، اطعام می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: طرح اطعام ایتام و نیازمندان و توزیع سبد کالا در بین خانواده های تحت حمایت این نهاد با کمک های خیرین و نیکوکاران و مشارکت مسئولان، اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: در دین اسلام و قرآن کریم بر اطعام نیازمندان در همه ماه ها تاکید شده و بر پیروی از روش پیامبر گرامی اسلام(ص) و سیره ائمه اطهار(ع) در احادیث و روایات فراوان سفارش شده است.

هاشمی با بیان اینکه اطعام نیازمندان همدان در ماه مبارک رمضان به دو صورت اطعام گروهی در حسینیه ها، مساجد و یا سالن های مورد نظر و یا به صورت تهیه غذای گرم و توزیع درب منازل نیازمندان انجام می شود گفت: مردم خیر و نیکوکار استان همدان می توانند در این ماه مبارک ، نذورات خود را با هماهنگی کمیته امداد به نیازمندان واقعی برسانند.

وی ادامه داد: دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در سطح شهرستان ها و بخش ها آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران استان در راستای کمک رسانی به محرومان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان و جمع آوری و توزیع جیره غذایی خشک یا غذای طبخ شده توسط خیرین در بین نیازمندان است .

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: شماره حساب 0109500950005 و شماره کارت 60379918995401516 بانک ملی نیز برای دریافت کمک های نقدی خیرین در نظر گرفته شده است.

وی جذب حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین، تفقد و دلجویی از خانواده های تحت پوشش و جمع آوری زکات فطریه را از دیگر طرح های کمیته امداد همدان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

هاشمی هم افزایی و گسترش کمک به افراد نیازمند و رفع برخی نیازهای خانواده های تحت حمایت با حفظ عزت نفس و کرامت شخصیت آنان و افزایش حس نوع دوستی ، احسان و انفاق در بین مردم را از اهداف کمیته امداد دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز