رئیس حوزه هنری همدان خبر داد

چاپ ۳۰ جلد از دانشنامه ۱۱۰ جلدی همدان

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۲۱:۵۶
کد خبر: ۴۱۹۰۰۵
چاپ ۳۰ جلد از دانشنامه ۱۱۰ جلدی همدان
محمدباقر حسینی‌سیر با اشاره به تدوین 31 جلد از دانشنامه 110 جلدی همدان، از آماده به چاپ بودن 30 جلد از این دانشنامه خبر داد و گفت: امسال 95 رونمایی از دانشنامه همدان را در برنامه داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس حوزه هنری همدان یکی از فعالیت‌های حوزه هنری را تدوین و چاپ دانشنامه همدان دانست و اظهار کرد: بخشی از کارهای آن انجام شده و برای ادامه کار آن، استانداری، قول حمایت داده است.

وی با اشاره به تدوین 31 جلد از دانشنامه 110 جلدی همدان، از آماده به چاپ 30 جلد از این دانشنامه خبر داد و گفت: در سال 95 رونمایی از دانشنامه همدان را در برنامه داریم.

رئیس حوزه هنری استان همدان افزود: کتاب راهنمایی برای دانشنامه تدوین شده که در آن به بخش‌های مختلفی که در دانشنامه به آن پرداخته خواهد شد در این راهنما توضیح داده شده است.

وی گفت: بخش الفبایی دانشنامه شامل مشاهیر همدان از گذشته تاکنون، همدان‌شناسی شامل طبیعت، جغرافیا و تاریخ سیاسی، فرهنگ، ادب و هنر، دین و عرفان، ادبیات، سیمای تاریخی استان از پیش از اسلام تا دوران معاصر، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

حسینی‎سیر از مهمترین فعالیت‌های حوزه هنری را بازگشایی سینما فلسطین طی سال گذشته دانست و افزود: امروز مردم از این مکان فرهنگی استقبال خوبی دارند و اکران فیلم‎های روز در آن انجام می‌شود.

این مسؤول اظهار کرد: امسال اگر شهرداری با ما همکاری کند و بودجه و شرایط لازم فراهم شود بازسازی سینما قدس و ساخت پردیس سینمایی آن را در برنامه داریم.

رئیس حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه اگر شهرداری مشارکت نکند جذب و مشارکت بخش خصوصی را در برنامه داریم، گفت: هدف ما به نتیجه رسیدن این طرح است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز