رئیس کمیسیون فنی، عمرانی شورای شهر همدان

۲۰ دستگاه اجرایی متولی مناسب‌سازی محیط شهری هستند

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۹:۴۶
کد خبر: ۴۲۲۹۳۶
۲۰ دستگاه اجرایی متولی مناسب‌سازی محیط شهری هستند
ابراهیم مولوی خاطرنشان کرد: در بحث مناسب‌سازی محیط شهری و ایجاد شرایط لازم برای تردد جانبازان، معلولان و روشندلان شهرداری به تنهایی متولی امر نیست و در حدود 20 دستگاه دیگر در این زمینه وظیفه دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون فنی، عمرانی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی مسئول مناسب‌سازی محیط برای تردد معلولین و جانبازان نیست، اظهار کرد: در حال حاضر عزم خوبی برای مناسب‌سازی در شهرداری و شورای شهر وجود دارد و این مهم در ساختمان‌های شهرداری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع مناسب‌سازی محیط شهری را دیگر دستگاه‌های اجرایی بر هم می‌زنند، افزود: بحث مناسب‌سازی و ایجاد شرایط قابل قبول برای تردد جانبازان و معلولان از اولویت‌های شورای شهر همدان است.

رئیس کمیسیون فنی، عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه وجود برخی موانع در مسیر تردد موجب بروز مشکلاتی می‌شود، خاطرنشان کرد: در بحث مناسب‌سازی محیط شهری و ایجاد شرایط لازم برای تردد جانبازان، معلولان و روشندلان شهرداری به تنهایی متولی امر نیست و در حدود 20 دستگاه دیگر در این زمینه وظیفه دارند.

این مسؤول افزود: برخی از مغازه‌داران در پیاده‌روها سد معبرهایی ایجاد می‌کنند که موجب مشکل در رفت و آمد و تردد افراد معلول و روشندل می‌شود که این مشکل باید رفع شود. 

وی با تاکید بر اینکه در مناسب‌سازی باید همه اقدامات در یک خیابان به صورت آزمایشی اجرا شود، گفت: مناسب‌سازی محیط شهری برای تردد جانبازان، معلولان و روشندلان از جمله مطالباتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز