همایش بزرگ "حافظان حریم خانواده" در بوستان ملت رزن برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۶:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۲۱۳
همایش بزرگ حافظان حریم خانواده در بوستان ملت رزن برگزار می‌شود
معصومه رضایی گفت: همایش بزرگ "حافظان حریم خانواده" در بوستان ملت رزن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول بسیج جامعه زنان رزن با اشاره به پیش‌رو بودن هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت:47 کارگاه دخترانه و مادرانه در 47 پایگاه  بسیج خواهران شهرستان رزن  به منظور آموزش مهارت‌های ویژه بانوان در شهرستان رزن در حال برگزاری است.

وی افزود:در این کارگاه‌ها برای دختران بالای 16 سال کارگاه توانمدسازی دختران در خصوص مسائل و ناهنجاری‌های مختلف از جمله بحث شبکه‌های اجتماعی و عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

رضایی  برگزاری این کارگاه‌ها برای مادران را نیز از جمله برنامه های بسیج زنان شهرستان رزن اعلام کرد و گفت: بسیج جامعه زنان و ستاد مردمی عفاف و حجاب شهرستان رزن در هفته عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور  25 عنوان برنامه از جمله همایش بزرگ حافظان حریم خانواده  را برگزار می‌کند.

وی گفت: همایش بزرگ حافظان حریم خانواده در روز ملی عفاف و حجاب در بوستان ملت رزن با حضور اقشار مختلف بانوان و خانواده شهدای مدافع حرم استان برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان رزن افزود:برگزاری برنامه‌های توجیهی چهره به چهره به منظور اقناع برخی افراد بدحجاب و پاسخگویی به شبهات اعتقادی و فرهنگی در خصوص موضوع غفاف و حجاب توسط طلبه‌های خواهر شهرستان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته  عفاف و حجاب در شهرستان رزن است.

 

نظر شما