دستگیری ۴ قاتل و سارق به عنف محموله تریلرها

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۸:۳۸:۱۴
کد خبر: ۴۲۹۹۴۵
دستگیری ۴ قاتل و سارق به عنف محموله تریلرها
حاجی محمد مهدیان‎نسب گفت: بعد از سرقت محموله تریلرها در محورهای مواصلاتی استان همدان، مأموران انتظامی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در ادامه 4 سارق شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ حاجی محمد مهدیان‎نسب، فرمانده انتظامی استان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: متهمین در بازجویی‎های صورت گرفته به همدستی با یکدیگر برای سرقت اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌ها علاوه بر اعتراف به سرقت به عنف و تخلیه چند محموله تریلر، به قتل یک راننده تریلر محموله پتروشیمی در بروجرد نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی همدان ارزش تقریبی محموله‎های به سرقت رفته را 7 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پنج سارق و یک قاتل دستگیر شدند.

سردار مهدیان نسب، در ادامه به رفع تصرف 8 هکتار از اراضی ملی و طبیعی همدان اشاره کرد و افزود: بعد از اعلام اداره کل منابع طبیعی استان، در خصوص دخل و تصرف افراد سودجو بر بخشی از اراضی ملی همدان، موضوع در دستور کار مجموعه انتظامی استان قرار گرفت.

وی یادآور شد: مأموران انتظامی با همکاری دادستان و مدیران ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌های رزن، بهار، کبودراهنگ و نهاوند 18 نفر از عوامل سودجو را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در آخر ارزش ریالی اراضی تحت تصرف را 8 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عوامل سودجو پس از دستگیری و ارجاع به مراجع قضایی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

 

نظر شما