مدیرکل هماهنگی امور استانها و دبیرخانه شورای عالی استاندارد ایران

تولید باکیفیت معضل بیکاری را کاهش می دهد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۰:۴۳
کد خبر: ۴۳۰۰۵۸
تولید باکیفیت معضل بیکاری را کاهش می دهد
فریدون بلغاری گفت: توجه به کیفیت در تولید کالا موجب رونق اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل هماهنگی امور استانها و دبیرخانه شورای عالی استاندارد ایران در آئین معارفه مدیرکل جدید استاندارد همدان افزود: همواره بر زیاد کار کردن توصیه شده ولی به بهینه و خوب کار کردن کمتر سفارش شده است.

وی اضافه کرد: این در حالیست که بر این باوریم که تنها با زیاد کار کردن می توان رضای خدا و مردم را جلب کرد بر این اساس به کار بهینه کمتر توجه داریم.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه تمایل همه مسئولان و تولید کنندگان گرایش مرم به خرید کالای ایرانی است ولی نمی توان انتخاب را از مشتری سلب کرد.

مدیرکل هماهنگی امور استانها سازمان ملی استاندارد بیان کرد: هر تولیدی نمی تواند استقلال کشور را تامین کند مگر اینکه تولیدات با کیفیت باشند.

بلغاری اضافه کرد: در صورت تولید با کیفیت مردم نیز از خرید اینگونه کالاها استقبال کرده و این امر موجب رونق تولید و افزایش اشتغال می شود.

مدیرکل سابق استاندارد همدان نیز گفت: با اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، همدان استانی ناامن برای توزیع کالاهای غیراستاندارد شده است.

سید سعید میرنظامی مدنی افزود: توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه و تحول نظام استاندارد سازی از اولویتهای کاری در دوره مدیریت 11 ماهه بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین سه برنامه محوری در راستای تحول نظام استانداردسازی شامل حفظ وضع موجود، بهبود اضطراری و بهبود اساسی در دستور کار بود که در دوره کوتاه مدیریت 11 ماهه تنها مولفه نخست محقق شد.

مدیرکل سابق استاندارد همدان از حذف برخی موانع پیش روی استاندارد سازی با تشکیل کارگروه استاندارد سازی خبر داد.

وی اظهار کرد: همدان در تدوین استاندارد رتبه هشتم کشور را دارد همچنین در زمینه ضریب نفوذ استاندارد یکی از استانهای سرآمد کشور هستیم.

در این آئین از تلاشهای سید سعید میرنظامی مدنی تقدیر و محمد مددی بعنوان مدیرکل جدید استاندارد همدان معرفی شد.

 

نظر شما