معاون فنی و عمرانی شهردار همدان

پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه تالارقرآن همدان

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۸:۵۳
کد خبر: ۴۳۳۹۰۸
پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه تالارقرآن همدان
موسی رسولی از پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه تالارقرآن همدان خبرداد و گفت: برای اتمام یک درصد باقی مانده بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فنی و عمرانی شهردار همدان در جلسه ای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان گفت: تاکنون دو میلیارد و 900 میلیون تومان برای فرهنگسرای ولایت هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه این فرهنگسرا دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: برآورد هزینه فرهنگسرای ولایت 4 میلیارد تومان اتس و تا پایان شهریور ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی از پیشرفت 97 درصدی فرهنگسرای مهر در همدان خبرداد و تصریح کرد: تاکنون 320 میلیون تومان برای این فرهنگسرا هزینه شده است و نیازمند 400 میلیون تومان اعتبار است .

 

رسولی خاطرنشان کرد: برای فرهنگسرای محمدیه 750 میلیون تومان هزینه برآورد شده بود که تاکنون 780 میلیون تومان هزینه در بر داشته است و عملیات اجرایی آن در 45 روز آینده به اتمام خواهد رسید.

 

معاون فنی و عمرانی شهردار همدان اظهار کرد: همچنین احداث ساختمان نورمحال در پارک پرواز 300 میلیون تومان هزینه در برداشته است و تنها 8 درصد از پیشرفت فیزیکی باقی مانده است.

 

وی در خصوص پروژه تالار قرآن نیز گفت: پروژه تالارقرآن به غیر از گنبد اصلی دارای 99 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد و نیازمند یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است.

 

وی تصریح کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری اقدام به تجهیز کامل از جمله صوت، تصویر و نور سالن های همایش و کنفرانس با ظرفیت 250 نفر خواهد کرد که نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار می باشد. 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز