مسؤول انجمن نمایشگران عروسکی ایران

دفتر «یونیما» در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۰:۵۰
کد خبر: ۴۳۳۹۲۵
دفتر «یونیما» در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی افتتاح می‌شود
محسن پورقاسمی گفت: به زودی دفتر استانی این انجمن در همدان رسماً افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسؤول انجمن نمایشگران عروسکی ایران شعبه همدان اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی شعبات استانی انجمن نمایشگران عروسکی ایران (یونیما) در مراکز استان‌ها، به زودی دفتر این انجمن به صورت رسمی در استان با عنوان  «همدان یونیما» در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی افتتاح می‌شود.

وی افزود: بنده از طرف آقای اردکانی رئیس محترم یونیمای کشور به عنوان مسؤول این دفتر در همدان منصوب و تا راه اندازی این شعبه و برگزاری انتخابات آن انجام وظایف مربوط به این دفتر را برعهده خواهم داشت.

این کارگردان تئاتر عروسکی همدان با بیان اینکه فعالیت‌های دفتر همدان یونیما از حدود یک ماه قبل با ثبت نام از افراد واجد شرایط آغاز شده است، گفت: تاکنون 30 نفر از فعالان عروسکی و هنرمندان واجدالشرایط ضمن مراجعه نسبت به ثبت نام خود در انجمن اقدام کرده‌اند.

وی پوشش و هدفمندی آثار نمایشی عروسکی در کنار حمایت از تولیدکنندگان این نمایش‌ها را از مهم‌ترین فعالیت‌های همدان یونیما عنوان و اضافه کرد: متقاضیان عضویت در انجمن نمایشگران عروسکی شعبه همدان باید از حداقل سابقه فعالیت در نمایش‌های عروسکی برخوردار باشند.

پورقاسمی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان هنرمندان استان همدان در حوزه تئاتر عروسکی گفت: امیدواریم با راه‌اندازی و حمایت از فعالیت‌های این انجمن بیش از پیش در راستای شکوفایی استعدادهای هنری جوانان علاقمند به هنر تئاتر استان کوشا باشیم.

 

نظر شما