مدیرکل آموزش و پرورش استان

۳۰ مدیر همدانی به روسیه اعزام می شوند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۷:۵۶
کد خبر: ۴۳۳۹۶۰
۳۰ مدیر همدانی به روسیه اعزام می شوند
عبدالرضا فولادونداز اعزام 30 مدیر مدرسه به روسیه برای کسب آموزش خبر داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین مشکلی است که دامنگیر آموزش و پرورش شده و از آن غافل هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در همایش مدیران متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به نقش مهم مدیران به عنوان بازوان اصلی آموزش و پرورش اظهار کرد: در آموزش و پرورش استان، 30 درصد از مکاتبات و بخشنامه‌های ابلاغی را برای بالا بردن خلاقیت مدیران کاهش دادیم.

وی با تأکید بر اینکه باید به مدیران مدارس الگوی آموزشی ارائه داده شود، بیان کرد: برای ارائه الگوهای آموزشی باید از آموزش‌ کشور‌های پیشرفته استفاده کنیم تا بتوانند آموزش‌ها را مطابق با قانون اساسی و اسلامی مطابقت داده و در مدارس اجرا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در راستای ارائه الگوهای آموزشی 30 نفر از مدیران به کشور روسیه اعزام می‌شوند تا بتوانند از ساختارهای آموزشی آنجا استفاده کرد و این مهم را در کشور اجرایی کنند.

این مسؤول با اشاره به مشکلات متنوع در عرصه آموزش و پرورش افزود: برای کاهش مشکلات، ابتدا باید محیط را پالایش کنیم تا بتوانیم یک مجموعه آموزش و پرورش مناسب با برنامه‌های مطلوب داشته باشیم.

فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین مشکلی است که دامنگیر آموزش و پرورش شده است، گفت: همه این آسیب‌ها ناشی از طراحی دشمن است.

وی ادامه داد: مدیران مدارس باید به نیازهای وی‍‍‍ژه دانش‌آموزان توجه داشته باشند چراکه بسیاری از دانش‌آموزان در مدارس مشکلات رفتاری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: این آسیب‌های اجتماعی به آموزش و نحوه آن ضربه می‌زند و این در حالی است که ما از این آسیب‌های اجتماعی غافل هستیم.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: نحوه آموزش ما باید طوری باشد که آینده بچه‌های ما به دور از کشمکش‌های سیاسی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز