رییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد:

تقویت صنعت گردشگری همدان نیازمند اراده جدی است

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۸:۳۷:۰۶
کد خبر: ۴۴۷۹۳۲
تقویت صنعت گردشگری همدان نیازمند اراده جدی است
محمد تبریزی با تاکید بر اینکه تقویت صنعت گردشگری همدان نیازمند اراده قوی است گفت: ایجاد زیر ساخت های صنعت گردشگری در شهر امری ضروری است که در این راستا باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ رییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با برنا افزود : همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین علاوه بر داشتن پتانسیل های گردشگری در زمینه های تاریخی و فرهنگی در خصوص مناطق طبیعی نیز ظرفیت خوبی در جذب گردشگر دارد و شهری توریستی و گردشگر پذیری است.

تبریزی لازمه رونق صنعت گردشگری همدان را ایجاد بستر و زیرساختهای گردشگری برشمرد و اظهار کرد : استان و شهر همدان پتانسیل های مناسبی برای رونق گردشگری دارد و علی رغم تاکیدات استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان اما عزم و اراده ای قوی و هماهنگ برای تحقق این امر در این استان دیده نمی شود.

وی تاکید کرد : ضروری است با همدلی و انسجام ضمن تدوین نقشه های راهبردی مناسب اجرای طرح های زیرساختی گردشگری برای شهر و استان همدان را شروع کرده و دچار روزمرگی نشد.

رییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همدان در کارنامه تاریخی خود جزو شهرهایی است که اولین ها را دارد افزود : این پیشینه تاریخی آن در طول تاریخ اثرگذار بوده است که از جمله آنها می توان به کاروانسراهایی که زمانی محل تردد تجار بود اشاره کرد.

محمد تبریزی نزدیکی به پایتخت کشور ، آرام و کم بودن حجم ترافیک را از دیگر مزیتهای شهر همدان برشمرد و اضافه کرد : امروز با تلاش مسوولین همدان شهری امن، آرام و با آبرویی است اما نیازمند تدبیر راهکارهایی برای رونق گردشگری است.

وی تبلیغات مناسب و فرهنگ سازی را از جمله راهکارهای رونق صنعت گردشگری همدان دانست و گفت : همدان از بسیاری از استانهای گردشگری از جایگاه بالاتری برخوردار است اما به خوبی معرفی نشده و زیرساختهای گردشگری خوبی هم ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز