رئیس مجمع نمایندگان همدان

اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق دغدغه اصلی معلمان است

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۱:۰۹
کد خبر: ۴۷۲۲۵۰
اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق دغدغه اصلی معلمان است
خجسته با اشاره به مشکلات موجود در بخش آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق دغدغه اصلی معلمان است که انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش در این بخش توجه جدی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس مجمع نمایندگان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در بخش آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق دغدغه اصلی معلمان است که انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش در این بخش توجه جدی کند.

خجسته افزود: آموزش و پرورش مرکز پرورش آینده سازان کشور است و انتظار داریم وزیر آینده با ایجاد تحول نوین شرایط فعلی را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: هم اکنون اجرای نشدن قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق انگیزه لازم در معلمان را تحت تاثیر منفی قرار داده است در حالیکه برخی دستگاه ها حقوق چند میلیونی پرداخت می کنند و نیاز به رفع این مشکل در دولت است.

وی یادآور شد: در بخش نظام آموزش کشور نیز با مشکلاتی مواجه هستیم و اکنون در برخی مراکز آموزشی بخش خصوصی در تهران مدارک جعلی صادر می شود که نیاز به اصلاح جدی نظام آموزشی داریم.

خجسته با تاکید بر اینکه وزیر آینده آموزش و پرورش باید از جنس معلم باشد، گفت: وزیر باید تحول گرا و اثرگذار باشد و از جنس معلم باشد تا درک کند معلمان با چه وضعیتی امرار معاش می کنند و برای رشد و اعتلای نظام آموزش با چه دغدغه های روبه رو هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز