هشدار استاندارد به ادارات در خصوص ضرورت استانداردسازی آسانسورها

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۷:۵۳:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۹۳۶
هشدار استاندارد به ادارات در خصوص ضرورت استانداردسازی آسانسورها
مددی در خصوص ضرب‌الأجل استاندارد به ادارات در خصوص ضرورت استانداردسازی آسانسورها نیز گفت: مدت زمان این ضرب‎الاجل هنوز تمام نشده است که بعد از اتمام مدت تعیین شده و بازرسی، در صورت بی‎توجهی به استانداردسازی آنها، این آسانسورها پلمب می‎شوند و نام ادارات خاطی نیز در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از وسیله توزین و سنجش در سطح استان اظهار کرد: این طرح به صورت مستمر در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی بیان اینکه این ارزیابی در قالب اجرای طرح کالیبراسیون دستگاه‌های توزین سبک است، گفت: در این طرح ترازوهای واحدهای صنفی کالیبره و آزمون می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان همدان یادآور شد: طرح بازرسی و آزمون وسیله توزین و سنجش با هدایت و راهبری استاندارد استان و با کمک بخش خصوصی ذیصلاح در سطح استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در این هفته در سطح شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان با همکاری صنعت، معدن، تجارت، مجمع امور صنفی و همه دستگاه‌های توزین سبک واحدهای صنفی مورد سنجش و کالیبراسیون قرار می‌گیرند.

مددی با بیان اینکه این طرح عمدتاً از مسئولیت‌های سازمان استاندارد است، گفت: این طرح در راستای حمایت از منافع مصرف‌کننده آحاد مردم که در داد و ستدهای عمومی در راستای تأمین و دفاع از حقوق مصرف کننده و حقوق اصناف در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور به طور مرتب در شهرستان‌های استان انجام می‌شود که در این هفته در دو شهرستان نهاوند و تویسرکان با کمک دستگاه‌های مسوول اعم از دولتی و مجامع امور صنفی انجام خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه سالی دو بار پایش انجام می‌شود، گفت: این طرح در سایر شهرستان‌ها شروع شده و این هفته در این دو شهرستان باقی مانده اجرایی خواهد شد.

وی در پایان سخنانش در خصوص ضرب‌الأجل استاندارد به ادارات در خصوص ضرورت استانداردسازی آسانسورها نیز گفت: مدت زمان این ضرب‎الاجل هنوز تمام نشده است که بعد از اتمام مدت تعیین شده و بازرسی، در صورت بی‎توجهی به استانداردسازی آنها، این آسانسورها پلمب می‎شوند و نام ادارات خاطی نیز در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز