رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان

صادرات ۴۱۱ میلیون دلار کالا از همدان

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۷:۵۶:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۸۴۵
صادرات ۴۱۱ میلیون دلار کالا از همدان
حمیدرضا متین با بیان اینکه 411 میلیون دلار کالا با منشا تولید استان همدان از مبادی مختلف کشور صادر شده است افزود: استان همدان از نظر صادرات کالا در بین 31 استان کشور جز 9 استان برتر شناخته شده است.

367 واحد تولیدی همدان تسهیلات دریافت کردند

گفت: در راستای حمایت از تولید و احیا واحدهای تولیدی 367 واحد تولیدی در همدان تسهیلات دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت همدان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان افزود: از این تعداد 233 واحد موفق به دریافت یک هزار و 260 میلیارد ریال تسهیلات در قالب احیا و یا سرمایه در گردش شده اند که از این تعداد 81 واحد مربوط به بخش صنعت و مابقی مربوط به بخش کشاورزی بوده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به 30 واحد نیز در دستور کار است گفت: همچنین به 134 واحد نیز بانکها بطور مستقیم تسهیلات پرداخت کرده اند که مبلغ آن اعلام نشده است.

وی اظهار کرد: استان همدان از نظر پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است به طوری که از سال 94 تاکنون 95 جلسه ستاد تسهیل در استان همدان برگزار شده که 728 مصوبه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد مصوبه، 231 مورد اجرایی شده و 89 مصوبه در حال انجام و 268 مصوبه در حال پیگیری است و 26 مصوبه فاقد امکان اجرا و 113 مصوبه نیز از سوی متقاضی پیگیری نشده است.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همدان با اشاره به صادرات کالا از استان همدان نیز گفت: هدفگذاری صادراتی از گمرک همدان 168 میلیون دلار بوده است که تاکنون 71 میلیارد دلار آن تحقق یافته است.

متین با بیان اینکه 411 میلیون دلار کالا با منشا تولید استان همدان از مبادی مختلف کشور صادر شده است افزود: استان همدان از نظر صادرات کالا در بین 31 استان کشور جز 9 استان برتر شناخته شده است.

 

 

نظر شما