اجرای عملیات خاکریزی و تسطیح زیرسازی راه در سه راهی اصله

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۰:۳۸
کد خبر: ۴۸۲۹۷۴
اجرای عملیات خاکریزی و تسطیح زیرسازی راه در سه راهی اصله
سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان فامنین از اجرای عملیات خاکریزی و تسطیح زیرسازی راه در تقاطع همسطح سه راهی اصله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، " محمد رضا بابا خانی"   در خصوص پروژه های مربوط به این اداره  خبر داد : پروژه احداث تقاطع همسطح سه راهی اصله  یکی از نقاط پر حادثه این شهرستان به شمار میرود که جهت سرعت بخشیدن به این پروژه بازدید های مکرری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی خاکریزی و تسطیح زیر سازی راه با حمل مصالح از پل کیلومتر 123 آزاد راه به محل پروژه در حال انجام بوده و همچنین در ماه جاری دو لایه از عملیات خاکی در این بخش به اتمام خواهد رسید.

وی در خصوص پروژه ساختمان فرمانداری  گفت: در این پروژه تیغه بندی فضاهای طبقات به اتمام  رسیده  و صرفا تیغه چینی اطراف محوطه آسانسور باقی مانده  که ایمن سازی لازم در این محدوده و همچنین شیب بندی بام و عایق کاری سقف این پروژه و احداث دیوارهای جان پناه  نیز انجام شده است .

باباخانی در پایان خاطرنشان ساخت:  در ارتباط با ساخت مجتمع فرهنگی شهرستان فامنین پیگیریهای لازم جهت اخذ نقشه  های سازه و معماری و ارائه به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و هماهنگی لازم با شهرداری و ادارات خدمات رسان جهت تسریع در ارائه و صدور مجوزهای قانونی و پروانه ساخت با هماهنگی  فرماندار صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز