فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان

جوانان امروز در تمام عرصه‌ها درگیر جنگ هستند

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۷:۵۸:۴۸
کد خبر: ۴۸۵۶۱۳
جوانان امروز در تمام عرصه‌ها درگیر جنگ هستند
ابوحمزه با بیان این‌که جنگ امروز جوانان هم با دشمن خارجی بوده و هم در داخل کشور است، یادآور شد: جوانان امروز در تمام عرصه‌ها درگیر جنگ هستند، به‌طوری که جنگ‌های سیاسی، علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی از این جنگ‌هاست.

به‎گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در آئین افتتاح سامانه جامع صنایع و معادن استان همدان، با بیان این‌که یکی از مشکلات کشور که مردم با آن درگیر هستند و هنوز نتوانسته کار را به نقطه درست برساند، نبود آمار است، اظهار کرد: ایجاد سامانه جامع صنایع و معادن کار بسیار مهم و اساسی است.

وی تصریح کرد: تا زمانی‌که آمار جامع و به روز نداشته باشیم کارها ناقص خواهد بود بنابراین سامانه جامع از اولویت‌های اصلی کارهاست.

وی تصریح کرد: مهندسان و فعالان اقتصادی باید سامانه آماری دقیق و به روز داشته باشند تا براساس این اطلاعات برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شود و بتوان در پروسه زمانی کوتاه به اهداف رسید.

ابوحمزه با تأکید بر این‌که آنچه امروز بیش از پیش نیاز داریم، روحیه انقلابی است، افزود: اگر جوانان کشور در دوران دفاع مقدس با جنگ نظامی مواجه بودند امروز در شرایط موجود جوانان با جنگ‌های متعددی مواجه هستند.

وی با بیان این‌که جنگ امروز جوانان هم با دشمن خارجی بوده و هم در داخل کشور است، یادآور شد: جوانان امروز در تمام عرصه‌ها درگیر جنگ هستند، به‌طوری که جنگ‌های سیاسی، علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی از این جنگ‌هاست.

فرمانده سپاه همدان جنگ امروز را به مراتب قوی‌تر از جنگ در دوران دفاع مقدس دانست وعنوان کرد: غفلت نداشتن از خود یکی از ویژگی‌های افراد بسیجی است.

وی با اشاره به این‌که جوانان باید برنامه مدونی برای خود داشته باشند، ادامه داد: دوران جوانی به سرعت می‌گذرد بنابراین اگر در این دوران کار شود در دوران کهنسالی می‌توان از ذخایر آن استفاده کرد.

وی با تأکید بر رصد بسیجیان از مسائل داخلی و خارجی، تاکید کرد: بسیجیان باید تلاش کنند جریانات انقلاب را به خوبی بشناسند و بصیرت که هدف‌شناسی، راه‌شناسی و دشمن‌شناسی است، داشته باشند.

ابوحمزه با بیان این‌که بسیجیان باید توطئه‌های دشمن و شرایط جامعه را بدانند، اظهار کرد: بسیجی صرفا پرونده و عنوان نیست بلکه فرد بسیجی باید به سمت بصیرت‌افزایی رفته و آگاهانه، هوشمندانه و  تکلیف‌گرایانه مسائل جامعه را رصد کند در این صورت است که روحیه ابتکار، نوآوری و خلاقیت در بسیجیان زنده می‌شود.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به این‌که به الگوسازی بیش از هرچیزی در جامعه نیاز داریم، تصریح کرد: بسیجی باید به سمت و سویی حرکت کند که به یک الگو در جامعه تبدیل شود.

وی یادآور شد: بهترین الگوهای ما ائمه‌اطهار(ع) هستند اما جامعه نیاز به الگوهای جاری و ساری دارد که بسیجیان می‌توانند این الگو باشند.

ابوحمزه با بیان این‌که معنویت، بصیرت و برنامه موتور حرکت انسان در زندگی است، گفت: جوانان در بحث ازدواج سخت نگیرند و در ملاک‌ها و معیارهای خود تجدیدنظر کنند.

وی ادامه داد: ریشه اصلی طلاق معیار و ملاک‌های غلط برای ازدواج است و یکی از موضوعاتی که نیاز است بسیج بر روی آن کار کند، آسان کردن ازدواج است.

فرمانده سپاه همدان با تأکید بر این‌که بسیج صنعت باید جامع‌نگر باشد، یادآور شد: بسیج صنعت بر روی ازدواج جوانان فکری کند و تنها به دنبال مسائل مربوط به کارخانه و شرکت نباشد، چرا که مشکل اساسی جوانان امروز ازدواج، مسکن و شغل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز