امام جمعه ملایر:

کلاس درس دانش‌آموزان به سنگر جهاد و مقاومت در برابر دشمنان تبدیل شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۷:۴۴:۱۸
کد خبر: ۴۹۲۱۶۱
کلاس درس دانش‌آموزان به سنگر جهاد و مقاومت در برابر دشمنان تبدیل شود
حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری از جمله شاخصه‌های بارز شهدا باید در نسل جوان امروز نهادینه شود گفت: کلاس درس دانش‌آموزان به سنگر جهاد و مقاومت در برابر دشمنان تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ملایر، امام جمعه ملایر در یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای شهرستان ملایر در دبیرستان پسرانه نبوت ملایر اظهار داشت: دانش‌آموزان و نسل امروز انقلاب باید با همکاری مدیران و مربیان خود کلاس درس را به سنگر جهاد و مقاومت در برابر دشمنان تبدیل کنند.

وی افزود: امروز با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نوجوانان و جوانان تنها راه مقابله با هجمه دشمن ایستادگی، جهاد و مقاومت است.

امام جمعه ملایر بیان کرد: شهدا اهل جهاد تلاش و مجاهدت بودند و برای حفظ نظام جبهه‌ها را خالی  نگذاشتن و امروز دانش آموزان نیز باید در ادامه راه شهدا ثابت قدم باشند و در این مسیر راه را گم نکنند.

وی با تأکید بر اینکه شاخصه‌های بارز شهدا از جمله ولایت‌مداری باید در نسل جوان امروز نهادینه شود گفت: دانش‌آموزان در شرایط کنونی باید قلم بصیرت و علم را در دست گرفته و مقابل همه فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بایستند.

برقراری با بیان اینکه شهدا از صدر اسلام تاکنون بر این امر تأکید داشته‌اند که "ما پذیرای مرگ هستیم اما هرگز حقارت و خواری را نمی‌پذیریم" تصریح کرد: امروز با وجود تهدیدها و تحریم‌های دشمنان، جوانان و دانش‌آموزان ما باید در کلاس‌ها و مدارس درس منیت و آزادگی و مقاومت را خوب فرا گیرند.

وی مقاومت و ایستادگی را تنها راه عبور از مسائل و مشکلات فعلی جامعه دانست و افزود: ملت ایران همواره بارها در مسیر تحریم‌ها و مشکلات قرار گرفته و هر بار با ایستادگی و جهاد و مقاوت پیروز شده است.

امام جمعه ملایر برگزاری یادواره شهدا را کاری بزرگ در راستای آشنایی بیشتر نسل امروز با رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای دفاع از آرمان‌های انقلاب برشمرد و افزود: برگزاری این مراسم باید در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تقویت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز