۴۹ درصد از جمعیت ورزش همگانی استان را بانوان تشکیل می دهند

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۶:۱۶
کد خبر: ۴۹۲۳۰۶
۴۹ درصد از جمعیت ورزش همگانی استان را بانوان تشکیل می دهند
ضمیری کامل با اشاره به ترویج ورزش همگانی در بین بانوان گفت: در حال 49 درصد از جمعیت ورزش همگانی استان را بانوان تشکیل می دهند که این نشان از توجه بانوان همدانی به سلامت خود و خانواده های آنان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در جلسه تخصصی اوقات فراغت اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در خصوص اوقات فراغت جوانان هر ساله برنامه‌های جامع و متنوعی دارد. در واقع در راستای ساماندهی امور جوانان این موضوع مدنظر قرار می‌گیرد.

وی در ادامه، گفت: طبق مصوبات فوق دستگاه‌های متفاوتی، برنامه‌های متنوع باید ارائه دهند و هر کدام وظایفی را برعهده دارند که ما می‌توانیم گزارش عملکرد از آنها مطالبه کنیم.

وی بیان کرد: دستگاه در طی سال باید برای ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت آنها برنامه ارائه دهند چرا که این امر مختص تابستان نیست.

ضمیری کامل در ادامه بیان کرد: برخی دستگاه‌ها می‌توانند امکانات رایگان و برخی نیز تخفیف برای برنامه‌های در اختیار جوانان در نظر بگیرند.

وی اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت باید در طول سال اجرا شود و در فصل تابستان برنامه های اوقات فراغت غنی تر و پربارتر برگزار گردد  وما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا امکانات فراغت جوانان از سوی دستگاه‌های موظف صورت گیرد.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح گرد: اجرای و پیگیری مصوبات برنامه های اوقات فراغت بر عهده ستاد ساماندهی امور جوانان می باشد و اداره کل ورزش و جوانان استان هم خود عضوی از ستاد ساماندهی است و فعالیت در این عرصه برعهده تمامی دستگاه های مرتبط است.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر گسترش ورزش همگانی در کشور گفت: تبدیل ورزش همگانی به فرهنگ عمومی و نهادینه کردن آن در جامعه یکی از برنامه های وزارت ورزش و جوانان می باشد چرا که یعنی سلامت جسم و روان جامعه در گرو توسعه ورزش همگانی است.

ضمیری کامل اظهار کرد: در بسیاری از کشورها پیشرفته جهان بیش از 70 الی 80 درصد جمعیت کشورها به ورزش همگانی مشغول هستند در صورتی که این آمار در ایران حدود 20 درصد است.

وی با اشاره به ترویج ورزش همگانی در بین بانوان گفت: در حال 49 درصد از جمعیت ورزش همگانی استان را بانوان تشکیل می دهند که این نشان از توجه بانوان همدانی به سلامت خود و خانواده های آنان دارد.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه های اصلی اداره کل ورزش و جوانان توجه و ترغیب کارکنان و خانواده های آنان به ورزش همگانی است که این امر یکی از بهترین راهکارهای توسعه ورزش همگانی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز